مجله نماوا، ترجمه: فریبا جمور

تیلور سوئیفت با حضور در جدیدترین فیلم دیوید اُ-راسل به سینما بازمی‌گردد.

در این فیلم مارگو رابی، کریستین بیل و جان دیوید واشنگتن با خیل عظیم  بازیگرانی از جمله رامی مالک، زوئی سالدانا، آنیا تیلور-جوی، کریس راک، مایک مایرز، رابرت دنیرو، مایکل شانون و تیموتی اولیفانت بازی می‌کنند.

اُ-راسل برای اولین بار از سال ۲۰۱۵ که فیلم «شادی» با بازی جنیفر لارنس را ساخت، فیلمی با فیلمنامه‌‌ای از خودش را کارگردانی می‌کند و همچنین به طور مشترک با متیو بادمن تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

جزئیاتی پیرامون داستان این فیلم هنوز منتشر نشده و تولید آن به پایان رسیده است. پخش این فیلم بر عهده کمپانی قرن بیستم است اما هنوز تاریخ دقیق انتشار آن اعلام نشده است.

بعد از بازی در فیلم موزیکال «گربه‌ها» ساخته اندرو لوید وبر، این اولین حضور سوئیفت بر پرده سینماست. از دیگر بازی‌های او می‌توان به فیلم «روز ولنتاین» گری مارشال اشاره کرد. او همچنین در فیلم «بخشنده» همبازی مریل استریپ بود. سوئیفت سوژه اصلی مستندی از نتفلیکس با نام «بانوی آمریکا» است که برای اولین بار در جشنواره ساندنس ۲۰۲۰ به نمایش درآمد.

اخیراً سوئیفت برنده جایزه گرمی برای آلبوم سال فولکلور شد که پرفروش‌ترین آلبوم  نیز در سال ۲۰۲۰ بود. دیزنی فیلم کنسرت فولکلور: جلسه‌های استودیوی لانگ پاند را نیز منتشر کرد.

منبع: هالیوود ریپورتر