آخرین باری که رابرت دنیرو در یک نقش کمدی و در فیلمی با کلمه‌ی “پدربزرگ” در عنوانش جلوی دوربین رفت، نتیجه بابابزرگ کثیف Dirty Grandpa بود. به همین خاطر ترس ما از اعلام اینکه او بار دیگر در یک کمدی این سبکی، ولی این بار کمی خانوادگی‌تر به اسم جنگ با پدربزرگ The War With Grandpa جلوی دوربین رفته است را می‌توانید درک کنید. اولین آنونس این فیلم را می‌توانید تماشا کنید.
داستان کلی فیلم به این صورت است: پیتر (اوکس فیگلی) کلاس ششمی یک بچه‌ی معمولی است؛ عاشق بازی، وقت گذراندن با دوست‌ها و کفش‌های بسکتبالش است. اما اخیرا پدربزرگش اد (رابرت دنیرو) به خانه‌ی خانواده‌ی پیتر نقل مکان کرده است، و به همین دلیل این پسر باید از مهم‌ترین دارایی‌اش، یعنی اتاق خوابش، دست بکشد. پیتر که از این ناعدالتی راضی نیست، سربه سر پدربزرگش گذاشته و تلاش می‌کند با این کار او را از اتاقش بیرون کند، اما پدربزرگ اد به همین سادگی تسلیم نمی‌شود. خیلی زود این شوخی‌های دوستانه به یک نبرد حسابی تبدیل می‌شود.
به نظر می‌رسد فیلم حال و هوای دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ میلادی را دارد، اما ممکن است با بازی کریستوفر واکن، راب ریگل، جین سیمور، چیچ مارین و حتی اوما تورمن در نهایت کار خوبی از آب درآید.
جنگ با پدربزرگ The War With Grandpa ۹ اکتبر در آمریکا بر روی پرده می‌رود (البته بستگی به وضعیت کرونا هم خواهد داشت) و ۱۶ اکتبر نیز اکران کلی این فیلم است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ای از جیمز وایت در وبسایت empireonline است.