فورد در برابر فراری با بازی کریستین بیل و مت دیمون از فیلم های موفق و تماشایی سال 2019 میلادی بود که در نهایت برنده 2 جایزه اسکار هم شد. فیلمی هیجان انگیز که رقابت اتومبیل رانی کمپانی های فورد و فراری در دهه 60 میلادی را به تصویر می کشد. نسخه دوبله با کیفیت همراه با باند صوتی شنیدنی این فیلم را می توانید در نماوا ببینید.
دوبله فیلم فورد در برابر فراری به مدیریت امیر منوچهری و با صدای افشین زی نوری به جای مت دیمون که سالهای سال است تمامی فیلم های این ستاره هالیوود با هنرمندی این صدا پیشه دوبله می‌شود و سعید مظفری که به جای کریستین بیل گویندگی کرده و به خوبی احساس یک راننده شورشی را به بیننده منتقل می‌کند تهیه و تدوین شده است. منوچهر والی زاده، مینو غزنوی، منوچهر زنده دل و محمود قنبری نیز از دیگر صداپیشگان این فیلم اند.
در دوبله فیلم فورد در برابر فراری تلاش شده تا تمامی فکت های علمی و مکانیکی بدون کوچکترین تحریفی ارائه شود. دوبله فیلم‌هایی که از لحاظ صداگذاری و افکت های صوتی گوش‌نوازند، کار بسیار دشواری است که دوبله نماوا و استودیو کوالیما این ماموریت را به خوبی به اتمام رسانده است. دوبله ای که سالهای سال برای بینندگان جذاب خواهد بود.