مجله نماوا: تازه‌ترین محصول شبکه‌ی هولو، ادامه‌ی ماجراجویی‌های نیکول کیدمن در دنیای سریال‌ها در کنار دیوید ای کلی است. آن‌ها پیش‌تر سریال موفق «دروغ‌های کوچک بزرگ» را به سرانجام رسانده بودند و حالا مینی‌سریال «۹ غریبه‌ کامل» را.

کیدمن که چندی پیش در گفت‌وگویی با ماری کلر استرالیا اعلام کرد هالیوود پس از ۴۰ سالگی او را پس زده، در دهه‌ی ششم زندگی‌اش با حضور در سریال‌هایی مانند «درو‌غ‌های کوچک بزرگ» و «آندویینگ» یا تباهی دوباره خود را احیا کرده است.

«۹ غریبه‌ کامل» اقتباس از رمانی با همین نام نوشته‌ی لیان موریارتی است و داستان ۹غریبه‌ی شهرنشین را روایت می‌کند که با آرزوی بهبود سلامتی‌شان به مکانی خوش آب و هوا با نام «خانه‌ی آرامش» می‌روند. با شروع آشنایی این ۹ نفر با یک‌دیگر و البته میزبان‌شان ماشا، رازهای زندگی شخصی‌شان یکی پس از دیگری برملا می‌شود.

همان‌طور که از خلاصه‌ی داستان مشخص است، این اثر روندی مشابه با سریال‌های پیشین کیدمن یعنی «دروغ‌های کوچک بزرگ» و «تباهی» دارد هر چند نقش این بازیگر استرالیایی تفاوت‌هایی با آن دو سریال دارد؛ از جمله تبارش که در این‌جا یک زن روس را بازی می‌کند. در کنار کیدمن بازیگرانی نظیر ملیسا مک‌کارتی، مایکل شانون، بابی کاناواله، لوک اوانز و سامارا ویوینگ از دیگر چهره‌های مطرحی هستند که حلقه‌ی بازیگران سریال را کامل می‌کنند.

«۹ غریبه‌ کامل» در هشت قسمت تولید شده و براساس آمارهای انتشار یافته، قسمت اول‌ آن پربیننده‌ترین مینی‌سریال شبکه‌ی هولو بوده.

شما می‌توانید هم‌زمان با تکمیل این سریال در پخش جهانی، آن را روی نماوا با زیرنویس فارسی اختصاصی تماشا کنید.

متن: محمد تقوی
گفتار: گل‌بو فیوضی
تدوین: حسین اکبری

تماشای این سریال در نماوا