مجله نماوا: «در روسیه مراقب پشت سرت باش و در بریتانیا ردت را پاک کن»؛ یکی از دیالوگ‌های «اسب‌های آرام» مینی‌سریال جاسوسی این روزهای بی‌بی‌سی‌ست. این اثر داستان گروهی از مأموران امنیتی را روایت می‌کند که باید حواس‌شان به پاک کردن ردها باشد.

«اسب‌های آرام» داستانش را از ترند همین روزهای انگلستان وام‌گرفته؛ مواجهه‌ی کشورهای اروپایی با ورود مهاجران و این‌بار به‌‌نظر می‌رسد برخلاف اغلب نمونه‌های گذشته، ناهنجاری‌ها‌ی جامعه نه بر گردن مهاجران که از جانب راست‌های افراطی آن کشورهاست.

در «اسب‌های آرام» با یکی از تیم‌های مخفی ام‌آی‌ پنج، با نام لجن‌زار و به سرتیمی جکسن لمب با بازی گری اولدمن همراه هستیم که پایشان به چند ماموریت باز شده است و باید ارتباطی میان آن‌ها پیدا کنند.

تیم جلوی دوربین این سریال تازه‌نفس بی‌بی‌سی بسیار پرستاره است؛ در کنار اولدمن، جاناتان پرایس، کریستن اسکات توماس و الیویا کوک به همراه جک لودِن از جمله بازیگران این مینی‌سریال هستند.

نماوا قصد دارد این مینی‌سریال را به‌زودی با دوبله‌ی اختصاصی خود منتشر کند؛ شما هم‌اکنون می‌توانید «اسب‌های آرام» را با زیرنویس فارسی در سایت یا اپلیکیشن این پلتفرم مشاهده کنید.

متن: عرفان شفیع‌پور
ترجمه: محمد تقوی
گفتار: گل‌بو فیوضی
تدوین: حسین اکبری

تماشای «اسب‌های آرام»‌ در نماوا