اتفاقی هیجان‌انگیز در راه است. به گفته هالیوود ریپورتر، جیمی فاکس که برای اولین‌بار در فیلم مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز در سال ۲۰۱۴ در نقش یکی از شحصیت‌های کلاسیک داستان اسپایدر-من، الکترو، بازی می‌کرد، قرار است بار دیگر در فیلم جدیدی از دنیای مرد عنکبوتی Spider-Man سومین فیلم با بازی تام هالند در نقش اصلی، حضور داشته باشد.
جان واتس کارگردانی این فیلم جدید را به عهده خواهد داشت، داستان آن هنوز مشخص نیست، با این‌حال حضور شخصیت الکترو خبر از داستان چند دنیایی می‌دهد. با این‌وجود از آن‌جایی که جی‌کی سیمونز در فیلم دور از خانه در نقش جی. جونا جیمسون حضور داشت، ممکن است این فیلم جدید توجه بیشتری بر روی شخصیت الکترو داشته باشد.
پس از جدا شدن اندرو گارفیلد از تیم مرد عنکبوتی Spider-Man و پیوستن کمپانی دنیای سینمایی مارول به سونی برای ساخت فیلم‌های بعدی این شخصیت، کمی عجیب است که این کمپانی می‌خواهد اشاراتی به فیلم‌های قبلیش داشته باشد.
فیلم‌برداری جدیدترین فیلم امرد عنکبوتی Spider-Man پاییز امسال در آتلانتا آغاز خواهد شد و زاندیا، ماریسا تومی و جیکوب باتالون بار دیگر در این فیلم حضور خواهند داشت. قرار است این فیلم در ۱۷ دسامبر سال آینده اکران شود، البته اگر شرایط جهان همین‌طور باقی بماند.

این مطلب از نوشته جیمز وایت در سایت امپایر گرفته شده است.