مجله نماوا: فیلم سینمایی «گورکن» تازه‌ترین اثر کاظم ملایی است که این روزها، اکران آنلاین آن آغاز شده است.

کاظم ملایی، پیش‌ از «گورکن»، فیلم کوپال را ساخته بود که در اکران گروه هنر و تجربه با استقبال خوبی مواجه شد.

«گورکن»، داستان زندگی زنی به نام سوده شریف‌زادگان با بازی ویشکا آسایش است که درحالی‌که قصد دارد گذشته‌ و ازدواج قبلی‌اش را فراموش کند و با مرد دیگری ازدواج کند، به وضعیتی دچار می‌شود که مجبور است در مدت زمان کمی، مقدار زیادی پول مهیا کند.

عنوان «گورکن» از طرفی اشاره به ماجرای موریانه‌های خانه‌ی سوده دارد که در مدت زمان فیلم، به کندن دیوارها و زمین خانه‌ی زن منجر می‌شود و از سمت دیگر، تعبیری کنایی برای زندگی شخصیت اصلی فیلم به‌حساب می‌آید.

ویشکا آسایش، در اجرای این نقش سنگین در فیلم «گورکن»، با مهارت بسیار بالایی عمل می‌کند. او در این فیلم، تصویر و اجرایی کاملا متفاوت از کارهای پیشینش به تماشاگران ایرانی عرضه می‌کند.

محمدحسن معجونی، گوهر خیراندیش، مهدی حسینی‌نیا، مهراوه شریفی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور، رضا بهبودی و بهنوش بختیاری دیگر بازیگران فیلم «گورکن» هستند.

اگر به فیلم‌هایی با محوریت یک کاراکتر زن علاقه‌مندید یا روایت نقش مشکلات گذشته در پیدایش پیچیدگی‌های روانی در زندگی روزمره برای‌تان جذاب است و یا اگر، برای قصه‌هایی که در چندساعت متوالی و در یک بازه‌ی زمانی کوتاه رخ می‌دهند امتیازی قائل هستید، فیلم سینمایی «گورکن» می‌تواند نظر شما جلب کند.

اکران آنلاین «گورکن» در پردیس نماوا آغاز شده است و شما می‌توانید این فیلم یک ساعت و سی‌و‌چهار دقیقه‌ای را روی سایت یا اپلیکیشن نماوا ببینید.

متن: محمدحسین گودرزی
گفتار: گل‌بو فیوضی
تدوین: حسین اکبری

تماشای این فیلم در نماوا