مجله نماوا: «بیوه‌ سیاه» پس از «کاپیتان مارول» دومین اثر بلند سینمایی مارول است که به طور مشخص سراغ یک ابرقهرمان زن می‌رود.

مارول در ادامه‌ رویکرد سال‌های اخیر خود در انتخاب کارگردان به سراغ یک کارگردان مستقل رفته و او را به دنیای بلاک‌باسترها آورده است. «بیوه‌ سیاه» را کیت شورتلند کارگردانی کرده، او برای علاقه‌مندان جدی سینما با دو فیلم «لوره» و «سندروم برلین» به یاد آورده می‌شود.

اسکارلت جوهانسون برای نهمین بار در ده سال گذشته در نقش ناتاشا رومانوف ظاهر می‌شود. در کنار او، فلورنس پیو حضور دارد که به عقیده‌ استودیو و طرفداران، جایگزین مناسبی‌ست برای جوهانسون و بلک‌ویدویی که او در این سال‌ها ساخته. کوین فایگی مغز متفکر این غول سرگرمی هم خود به تمجید از پیو پرداخته و گفته او می‌تواند بلک‌ویدوی بعدی باشد. مثلث زنانه‌ فیلم را ریچل وایس تکمیل می‌‌کند و در کنار این سه دیوید هاربر در نقش نگهبان سرخ حضور دارد.

«بیوه‌ سیاه» نسخه‌های دوبله به فارسی متعددی دارد اما یکی از پرستاره‌ترین و باکیفیت‌ترین این دوبله‌ها در استودیو کوالیما با مدیریت دوبلاژ کریم بیانی متعلق به نماواست. در این نسخه گویندگانی چون نازنین یاری، مینو غزنوی، خسرو شمشیرگران، غلامرضا صادقی، لادن سطان‌پناه و نصرالله مدقالچی به‌جای شخصیت‌های محوری بیوه‌ی سیاه صحبت می‌کنند.

شما می‌توانید به انتخاب خودتان فیلم «بیوه‌ سیاه» را با دوبله فارسی اختصاصی و یا با زیرنویس فارسی اختصاصی نماوا تماشا کنید.

متن: عرفان شفیع‌پور
گفتار: گل‌بو فیوضی
تدوین: حسین اکبری

تماشای این فیلم در نماوا