سریال بازی مرکب

مجله نماوا: اگر سریال‌بین حرفه‌ای باشید نام «بازی مرکب» یا اسکویید گیم در یک ماه گذشته به گوش‌تان خورده. سریالی محصول کشور کره که توانست در مدت‌زمان کوتاهی تبدیل به ترند روز شود و حتی پربازدیدترین سریال تاریخ نت‌فلیکس باشد.
«بازی مرکب» داستان ۴۵۶ نفر را در سئول تعریف می‌کند که از سر نداری، دعوت گروهی را برای انجام یک‌سری بازی در ازای دریافت پول قبول می‌کنند اما اتفاق‌ها آن‌طور که فکر می‌کنند پیش نمی‌رود؛ هم رقمی که برنده دریافت می‌کند بسیار زیاد است و هم عدم موفقیت در به پایان رساندن بازی‌ها برای هر کدام از بازیکن‌ها گران تمام می‌شود.
از میان ۴۵۶ نفر دست‌کم با چند کاراکتر اصلی طرف هستیم.
کنگ سه‌بیوک دختری که از کره‌ی شمالی گریخته و برای دوباره دورهم جمع‌کردن خانواده‌اش به این پول نیاز دارد.
سونگ گی‌هون مردی ۴۷ ساله که ده سال قبل از کارخانه‌ای که در آن کار می‌کرده تعدیل نیرو شده، همسرش از او طلاق گرفته و حالا قرار است به همراه دخترش راهی آمریکا شود. گی‌هون در تلاش است به دادگاه ثابت کند از نظر مالی توانایی نگه‌داری دخترش را دارد.
چو سنگ وو که فارغ‌‌التحصیل از دانشگاه ملی کره است و همه‌ی اطرافیان‌ش خیال می‌کنند موفق است اما چند میلیون دلار بدهی دارد.
«بازی مرکب» انگار هم‌زاد سینمایی «انگل» بونگ‌ ‌جون هو در دنیای سریال‌هاست. هم از لحاظ این‌که در کمینه‌ی زمان به پدیده‌ای همه‌گیر تبدیل شد و هم از منظر انتخاب کاراکترهای اصلی‌اش از طبقه‌ی فقیر و نگاهش به ثروت‌مندان. هونگ دُنگ‌هیوک که هر سه سمت کلیدی سریال (خالق/فیلم‌نامه‌نویس/کارگردان) را عهده‌دار بوده؛ تمام تلاش‌ خود را کرده تا اجرایی هم‌تراز با آثار روز دنیا ارائه کند.

نکته‌ی جالب توجه آن‌جاست فیلم‌نامه‌ی سریال «بازی مرکب» حدود ده سال قبل نوشته شده و کسی حاضر به سرمایه‌گذاری روی آن نبوده. سریالی که یک‌شبه سازندگانش را از فرش به عرش برد و توانست آ‌ن‌ها را به چهره‌هایی جهانی تبدیل کند.
شما می‌توانید به انتخاب خودتان، نسخه‌ی دوبله‌شده‌ی اختصاصی به مدیریت دوبلاژ شهرام عمادی یا زیرنویس این فیلم را روی سایت و اپلیکیشن نماوا ببینید.

متن: عرفان شفیع‌پور
گفتار: گل‌بو فیوضی
تدوین: حسین اکبری

تماشای سریال بازی مرکب در نماوا