ماه هالووین فرا‌رسیده است و فرقی نمی‌کند که الان از چه سبک فیلم ترسناک خوشتان می‌آید، به احتمال زیاد در کودکی با دیدن فیلم جادوگران The Witches ساخته نیکولاس روگ در سال ۱۹۹۰ با اقتباس از رمان نوشته رولد دال، وحشت‌زده شده‌اید. روگ با استفاده از افکت‌های ترسناکی که به کار برده بود، این فیلم را به یکی از فیلم‌های ترسناک کلاسیک کودکان تبدیل کرد. با این‌که احتمالا بسیاری از طرفداران این فیلم از ساخت نسخه جدید آن راضی نخواهند بود، اما باید قبول کرد که هنرمندان با‌استعداد زیادی در این اثر حضور دارند: فیلم‌ساز معروف رابرت زمکیس کارگردانی و نویسندگی این فیلم، گیرمو دل تورو نویسندگی فیلم‌نامه آن را به عهده دارد و بازیگرانی چون ان هتوی در نقش جادوگر گرند های و اکتاویا اسپنسر و استنلی کوچی نیز در فیلم جادوگران The Witches نقش‌آفرینی کرده‌اند.
مدت زیادی خبری از فیلم جادوگران The Witches نبود تا این‌که پیش‌نمایشی از این فیلم منتشر شد و در آن ظاهر جالب و تماشایی هتوی را نقش اصلی داستان می‌بینیم.
یکی از دلایل این‌که خبر کمی در مورد این فیلم منتشر شده است، تغییر تاریخ اکران بسیاری از فیلم‌های امسال تا امروز است. جادوگران The Witches قرار است طی ماه‌های آینده در اروپا به روی پرده سینما برود، و به علاوه آن این فیلم از ۲۲ اکتبر بر روی شبکه اچ‌بی‌او قرار خواهد گرفت است. خبری خوب برای مخاطبین آمریکایی که می‌توانند به موقع و هم‌‌زمان با هالووین از دیدن این فیلم لذت ببرند. با این اوصاف ممکن است تاریخ اکران آن در اروپا نیز جابه‌جا شود. پس بهتر است از الان کودکان خود را برای تماشای این داستان ترسناک کلاسیک آماده کنید.

این مطلب از نوشته بن تراویس در سایت امپایر گرفته شده است.