به گزارش ورایتی، لوک ایوانز و جاش گد قرار است نقش‌هایشان در «دیو و دلبر» سال ۲۰۱۷ را دوباره بازی کنند.
ایوانز قرار است در نقش گستون به همراه گد در نقش لیفو بازگردد. این پروژه که هنوز عنوانی برای آن انتخاب نشده است، در حال ساخت است و بناست موزیکالی مانند فیلمی که ادی کیتسیس و آدام هورویتز نوشتند و ساختند باشد. همچنین قرار است گد علاوه بر نقش‌آفرینی، به عنوان نویسنده هم در این پروژه مشارکت داشته باشد. ای‌بی‌سی سیگنچر استودیوز که هوروتیز و کیتسیس در آن قراردادی مشترک دارند، تهیه‌کننده‌ی آن خواهد بود.
هورویتز، کیتسیس و گد قبلا در یک سریال عروسکی در دیزنی پلاس همکاری داشتند، اما آن پروژه‌ در اواخر سال گذشته متوقف شد، چرا که دیزنی در ماه آگوست در دی۲۳ اعلام کرد از آن پروژه به یک سریال عروسکی بدون فیلم‌نامه به نام «اکنون عروسک‌ها» گذر خواهد کرد.
«دیو و دلبر» در ماه مارس سال ۲۰۱۷ با درخشش اما واتسون و دن استیونز در نقش‌های اصلی اکران شد. هیچ‌کدام از آن‌ها در حال حاضر با پروژه‌ی جدید دیزنی پلاس ارتباط ندارد. این فیلم با دریافت بازخوردهای بسیار مثبتی از منتقدین و امتیاز ۷۱ درصد در وب‌سایت راتن تومیتوز به ستاره‌ی درخشانی در آسمان باکس آفیس تبدیل شد و با بودجه‌ی ۱۶۰ میلیون دلاری‌اش توانست ۱.۲ میلیارد دلار در جهان فروش داشته باشد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جو اوترسن در وب‌سایت ورایتی است.