مجله نماوا: در میان شمار زیادی از سریال‌ها که داستان‌شان وام گرفته از زندگی واقعی آدم‌ها و مناسبات شهری و اجتماعی‌ست، گونه‌ای از سریال‌ها هستند که نه‌تنها با روایت واقعیات روزمره کاری ندارند، بلکه آگاهانه از آن فرار می‌کنند.

دنیای سینمایی مارول، سال‌هاست که تلاش می‌کند با تولید آثاری متفاوت، توجه علاقه‌مندان به آثار تخیلی را به خود جلب کند.

مینی‌سریال «وانداویژن»، که داستانش ادامه‌ای بر «انتقام‌جویان: پایان بازی»ست، یکی از همان آثار است که می‌توانید با تماشایش، از محیط و اطراف‌تان فاصله بگیرید، وارد یک شهر خیالی شوید، و پابه‌پای واندا ماکسیموف که می‌خواهد بعد از اتفاق‌های انتقام‌جویان: پایان بازی، کنترل شهر وست ویو را در دست بگیرد، با قصه‌ی سریال پیش بروید.

زوج واندا و ویژن در این سریال، برپایه‌ی دو شخصیت داستان‌های مصور با همین اسامی، خلق شده‌اند. این زوج، در میان سیلی از رخ‌دادهای عاطفی و نقشه‌های تسلط بر شهر در طول ٩ قسمت این سریال، که هر قسمت بین ٣٠ تا ۵٠ دقیقه است، با انبوهی از موقعیت‌ها و کلام‌های شوخ، وجهی دیگر به فضای ابرقهرمانی سریال می‌افزایند. با اجرایی متأثر از سیت‌کام‌های دهه‌های مختلف آمریکا، که ارزش افزوده‌ی قابل توجهی به «وانداویژن» می‌دهد.

الیزابت اولسن، بازیگر پای ثابت آثار گونه‌ی تخیلی، درکنار پُل بِتانی دو بازیگر اصلی محصول استریم دیزنی‌پلاس هستند. جک شفر، کارگردان این مینی‌سریال است.

نماوا این سریال را به دو صورت پخش با زیرنویسِ فارسی و انگلیسی و هم‌چنین با دوبله‌ی فارسی اختصاصی در دسترس مخاطبان فارسی‌زبان قرار داده است.

متن: محمدحسین گودرزی
گفتار: گل‌بو فیوضی
تدوین: حسین اکبری

تماشای این سریال در نماوا