مجله نماوا: نیم‌فصل دوم سریال خاتون به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، از ششم دی‌ماه در نماوا پخش خواهد شد.
نیم‌فصل اول این سریال که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، تابستان امسال در هشت قسمت پخش شد.
علی اسدزاده، تهیه‌کننده سریال خاتون درباره وقفه پیش آمده بین پخش دو نیم‌فصل گفت: «در روند فیلمبرداری قسمت‌های تهران سریال خاتون، به دلیل شرایط کرونایی حاکم بر کشور، با وجود واکسیناسیون گروه و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، متاسفانه ابتلای بسیاری از بازیگران و عوامل به کرونا به صورت پی‌درپی، روند تولید را دچار وقفه کرد و گروه سازنده علی‌رغم میل‌شان ناچار به تقسیم پخش این سریال در دو نیم‌فصل شدند. ابتلای اشکان خطیبی، مهران غفوریان، بابک حمیدیان و مهران مدیری به صورت متناوب به بیماری کرونا و از طرفی وابستگی نقش آن‌ها به یکدیگر از قسمت هشتم باعث شد که تا بهبودی این بازیگران، فیلمبرداری سریال روی سکانس‌های دیگر پیش برود. حالا پس از بهبودی کامل مبتلایان، ما همگی را سلامت و سرحال در کنار خود داریم و در حال فیلمبرداری و آماده‌سازی ادامه سریال هستیم.»


او افزود: «بابت تاخیر در پخش و وقفه ناخواسته‌ای که پیش آمده، از مخاطبان خود عذرخواهی می‌کنیم و خواهان درک شرایط هستیم. بدون‌شک در ادامه کار، گروه سازنده تمام تلاش خود را در ارائه سریالی با بهترین کیفیت برای شما عزیزان خواهد کرد.»
نیم‌فصل اول روایت زندگی خاتون در گیلان بود و نیم‌فصل دوم سریال خاتون به سرنوشت او در تهران می‌پردازد. در تهران شخصیت‌های جدیدی وارد قصه‌ی زندگی او می‌شوند که در این فاصله معرفی خواهند شد.

فصل دوم سریال خاتون به صورت اختصاصی از نماوا پخش می‌شود.

فصل دوم سریال خاتون