مجله نماوا، گلاره محمدی

فیلم ملاقات خصوصی اولین فیلم بلند سینمایی امید شمس است. او دانش آموخته‌ی سینما و فارغ‌التحصیل انجمن سینمای جوانان ایران است.

فیلمنامه فیلم ملاقات خصوصی را امید شمس و علی سرآهنگ به صورت مشترک بر اساس داستانی واقعی نوشته‌اند. این فیلم روایتگر داستانی عاشقانه است که در روستا اتفاق می‌افتد و نمونه‌اش در سینمای ایران کمتر دیده شده است. خرده داستان‌هایی که در خلال فیلم به وجود می‌آیند، حدس زدن پایان قصه را دشوار می‌سازد و همین مساله باعث شده که فیلم تنها یک عاشقانه صرف نباشد و به اثری هیجان‌انگیز تبدیل شود که تمام حوادث آن حول محور زندگی یک زوج عاشق می‌چرخد.

فیلم ملاقات خصوصی

حضور پریناز ایزدیار و هوتن شکیبا در کنار هم در این فیلم،‌ این انتظار را به وجود می‌آورد که شاهد بازی جالب‌توجهی از این زوج باشیم. بهمن ارک کارگردان فیلم تحسین شده «پوست» نیز به‌عنوان مشاور کارگردان در این پروژه سینمایی حضور دارد.

از دیگر عوامل فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، تدوین‌گر: پویان شعله‌ور، طراح صحنه: امیرحسین قدسی، طراح لباس: سارا خالدی اشاره کرد که همگی در تخصص خود از حرفه‌ای‌های سینما محسوب می‌شوند.

در کنار هم قرار گرفتن نسل جوان و مستعد از یک سو و حرفه‌ای‌ها و متخصصان مجرب سینما از سوی دیگر حاصل مطلوب و قابل قبولی را پدید آورده که می‌تواند روحی تازه در کالبد سینمای ایران بدمد.