میشل ویلیامز و اسکار آیزاک هر دو تا به حال هم در فیلم‌هایی با بودجه‌های عظیم و هم‌ در فیلم‌های مستقل زیادی بازی کرده‌اند. حالا اما این دو بازیگر در سریال کوتاه شبکه‌ی اچ‌بی‌او که بازتولیدی از فیلم سوئدی سال ۱۹۷۴ اینگمار برگمان، صحنه‌هایی از یک ازدواج Scenes From A Marriage است جلوی دوربین خواهند رفت.
هاگای لوی که ساخت پسران ما Our Boys و خیانت Affair را در کارنامه‌اش دارد، فیلم‌نامه‌ی این سریال کوتاه جدید را می‌نویسد و آن را کارگردانی نیز خواهد کرد. با کارگردانی لوی، نگاهی تازه از عشق، نفرت، علاقه، تک‌همسری، ازدواج و طلاق را در این سریال خواهیم دید. داستان این سریال را یک زوج امروزی آمریکایی با بازی آیزاک و ویلیامز روایت خواهند کرد. در فیلم اصلی لیو اولمان و ارلاند یوسفسن این نقش را جلوی دوربین بردند و فیلم‌نامه‌ی برگمان داستان یک ازدواج از هم پاشیده را بر اساس تجربه‌های خودش در زندگی و به ویژه رابطه‌اش با اولمان را روایت می‌کرد.
هنوز مشخص نیست فیلم‌برداری این سریال کوتاه چه زمانی شروع خواهد شد و یا چه زمانی پخش خواهد شد، به ویژه از آنجایی که این سریال صحنه‌‌هایی دارد که فیلم‌برداری آن‌‌‌ها با وجود ویروس کرونا کار سختی خواهد بود. در نتیجه حداقل تا سال آینده باید منتظر بمانیم.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جیمز وایت در وبسایت empireonline است.