ظاهراً دوران کنونی برای  کیت بلانشت خیلی زمان شلوغی است. با اینکه الان فیلمی ساخته نمی شود، بازیگران در حال تست بازیگری دادن هستند و یا درمورد بلانشت، به پیشنهاداتی که با آنها می‌شود فکر می‌کنند. در حال حاضر بلانشت  ریزه کاری های نقشش را در فیلم جدید جیمز گری  و آدام مک کی نهایی می کند.
با گری شروع میکنیم، کارگردان به سوی ستارگان تایید کرده است که در پروژه بعدی خود به زمان های آرماگدون خواهد پرداخت که این زمان به کودکی و رشد او در دهه ۸۰ در منطقه کویین نیورک اشاره دارد. او وقتش را در مدرسه ای کیو فارست که مدرسه‌ای خصوصی ست، گذرانده است. از فارغ التحصیلان این مدرسه می‌توان به دونالد ترامپ و هانک آزاریا سیمپسون اشاره کرد، داستان فیلم ظاهراً  مدیر همین مدرسه را دنبال می کند.
در همین حین، مک کین نیز در حال ساخت یک کمدی دراما برای نتفلیکس به اسم به بالا نگاه نکن است. فیلمی که تا کنون جنیفر لورنس را با خود همراه کرده است، مک کین فیلمنامه را هم خودش نوشته است. فیلمنامه‌ای که به دنبال دو فضانورد کم حاشیه در یک تور رسانه‌ای برای توجیه مردم در مورد اصابت یک استرویید به زمین هستند، چیزی که زندگی بر روی زمین را نابود خواهد کرد.
اینکه بلانشت چطور در این میان حضور خواهد داشت مشخص نیست و به نوعی میان زمین و هوا معلق است با توجه به شرایط کنونی این که چه زمانی این فیلم‌ها اکران خواهند شد هم مشخص نیستند.
اینها تازه دو تا از کارهای تمام نشدنی بلانشت هستند او در حال حاضر برای بازی نقش لیلیث در فیلم اقتباسی جدید الی راث به نام Borderlands هم در حال گفتگوست.
منبع : empireonline.com