بالاخره انتظارها به پایان رسید و اولین تصاویر از تل‌ماسه Dune به کارگردانی دنی ویلنوو منتشر شد. مجله ونیتی‌فر در جدیدترین شماره‌اش عکس‌هایی از تیموتی شالامی در نقش قهرمان اصلی فیلم، پاول آتریید، را منتشر کرده است. 
اگر برایتان سوال شده که چرا پاول در جایی راه می‌رود که به یک سرزمین بیابانی و خشک شباهتی ندارد، به این دلیل است که این صحنه به جایی از فیلم مربوط می‌شود که آترییدها هنوز در خانه خودشان حضور دارند و به زودی سفینه‌هایی از راه می‌رسند تا او و خانواده‌اش را به سیاره آراکیس که با نام تل‌ماسه هم شناخته می‌شود ببرند. در آن سرزمین است که پاول با ریاکاری و خطرات مرگ‌بار روبرو می‌شود و این شانس را خواهد داشت تا به چیزی که حتی در آرزوهایش هم نمی‌دید تبدیل شود. 
شالامی در مصاحبه‌اش گفت: «اولین نکته‌ای که از همان اول درباره پاول به چشم می‌آید این است که در داستانی با این جزئیات و مقیاس، قهرمان آن به نوعی در یک سفر ضد قهرمانی قرار می‌گیرد».
اسکار آیزاک، ربکا فرگوسن، جاش برولین و جیسون موموآ از جمله دیگر بازیگران تل‌ماسه هستند. با وجود تغییراتی که در برنامه اکران بسیاری از فیلم‌ها رخ داده، تاریخ ۱۸ دسامبر برای نمایش تل‌ماسه همچنان پابرجاست. 
این مقاله برگرفته از نوشته جیمز وایت در سایت empireonline.com است.