هفته آینده فیلم خروج را در پردیس نماوا، در کنار اعضای خانواده آنلاین تماشا کنید .
«پردیس نماوا» بخش ویژه و جدید وبسایت نماواست که در آن فیلم های روز و در حال اکران سینما با خرید بلیت اینترنتی قابل تماشای آنلاین خواهد بود. این امکان با توجه به تعطیلی سینماها و مراکز تفریحی برای تماشای آنلاین فیلمهای سینمایی بخش اکران ،در نماوا فراهم شده است و شما میتوانید بدون نیاز به حضور در سالنهای سینما و تنها با تهیه بلیت هر فیلم، همراه با اعضای خانواده به تماشای فیلم های مورد علاقه تان بنشینید. کافیست وارد پردیس نماوا شوید و بلیت فیلم مورد علاقه تان را تهیه کنید.
«پردیس نماوا» بخشی مستقل از سایر بخشهای نماواست و برای همه ی کاربران این سرویس حتا در صورت نداشتن اشتراک نیز قابل استفاده است .

قوانین و مقررات خرید بلیت فیلم خروج

  • مدت اکران فیلم سینمایی خروج در این بخش ۶۰ روز خواهد بود.
  • مدت زمان دسترسی به فیلم خریداری شده محدود خواهد بود و کاربران در این مدت میتوانند فیلم خریداری شده را به صورت نامحدود تماشا کنند. پس از اتمام این مدت، فیلم از دسترس کاربران گرامی خارج خواهد شد.
  • امکان دانلود آفلاین برای فیلم سینمایی خروج وجود نخواهد داشت.

نحوه تماشا و دانلود فیلم خروج در پردیس نماوا

  مدت زمان دسترسی به فیلم خریداری شده در این بخش ۶ ساعت خواهد بود و کاربران در این مدت می‌توانند فیلم خریداری شده را به صورت نامحدود تماشا کنند. پس از اتمام این مدت، فیلم از دسترس کاربران گرامی خارج خواهد شد.

  امکان تماشای آفلاین و دانلود فیلم سینمایی خروج در این دوره وجود نخواهد داشت اما پس از پایان اکران در پردیس سینمایی و ورود این فیلم سینمایی به شبکه نمایش خانگی مانند باقی محتواهای موجود در نماوا، امکان دانلود و تماشای این فیلم برای کاربران نماوا محفوظ خواهد بود.

تجربه دلپذیر تماشای آنلاین فیلم سینمایی خروج را در محیط گرم خانواده و در کنار عزیزان از دست ندهید.
مشتاقانه منتظر حضورتان در پردیس نماوا هستیم .

تجربه ی دلپذیر تماشای آنلاین فیلم سینمایی خروج را در محیط گرم خانواده و در کنار عزیزان از دست ندهید. مشتاقانه منتظر حضورتان در پردیس نماوا هستیم .