به گزارش از روابط عمومی نماوا همه‌ی انیمیشن‌ ها، فیلم‌ ها و سریال‌ های بخش کودکان نماوا را می‌توانید تا پایان سال به صورت رایگان تماشا و دانلود کنید.
در روزهایی که همه‌ ما با انگیزه و پرامید برای برقراری سلامت و نشاط دوباره تلاش می‌کنیم، نماوا در کنار شما خواهد بود.


از امروز تا 15 فروردین 99 با یک دنیا سرگرمی پرنشاط میزبان کودکان عزیز سرزمین‌‌مان خواهیم بود تا این گروه سنی آسیب پذیر، این روزهای حساس پایان سال را به سلامت، با نشاط و سرگرم در خانه سپری کنند.
هدف ما کمک به خانواده‌های آگاه و عزیز کشورمان است تا با آسودگی خاطر، دیگر خود را درگیر چالش سرگرم کردن فرزندان عزیز خود ندیده و این روزها را با آرامش بیشتری سپری کنند.
همچنین نماوا با یک پیشنهاد استثنایی، اشتراک این سرویس را با تا پایان اسفند ماه قیمتی باورنکردنی به علاقه‌مندان فیلم و سریال ارایه می‌کند.


تا 15 فروردین 99 می‌توانید با ارایه کد تخفیف Namava اشتراک ۳ ماهه نماوا را به قیمت ۱۵٬۰۰۰ تومان، فقط و فقط ماهانه ۵٬۰۰۰ تومان، و برای تهیه اشتراک ۱ ماهه با ارایه کد تخفیف Namava۱ به قیمت ۱۰٬۰۰۰ تومان اقدام کنید.
مشتریان فعلی نماوا نیز می‌توانند از ۵۰٪ تخفیف برای تمدید اشتراک سه ماهه نماوا با کد تخفیف Namava۹۸ بهره‌مند شوند.. هم اکنون می‌توانید به بخش خرید اشتراک نماوا رفته و از این پیشنهاد استثنایی استفاده کنید.