در این روزها که همه ما فرصت بیشتری برای تماشای فیلم‌ و سریال داریم، نماوا شرایطی فراهم کرده است تا افراد بیشتری بتوانند با آسودگی خاطر و با هزینه‌ای بسیار ارزان‌تر از روش‌های دیگر مانند خرید سی‌دی، دانلود و … فیلم‌های مورد علاقه‌شان را در کنار اعضای خانواده و در محیطی امن و آرام تماشا کنند.
در خانه ماندن و قرنطینه با روحیه خانواده‌های ایرانی به‌خصوص کودکان سازگار نیست. حال پس از گذشت چند ماه افراد بیشتری بالاجبار به سمت تماشای فیلم و سریال سوق داده شده‌اند و حالا دیگر به این تفریح حس و علاقه بیشتری دارند و به دنبال یک راه خوب و آسان برای تماشای فیلم ها برای خود و کودکانشان است هستند.
نماوا این امکان را برای همه‌ی سلیقه‌ها و گروه‌های سنی و با طبقه‌بندی‌های قابل جست‌وجو، فراهم کرده است و به ویژه برای خانواده‌هایی که دغدغه‌ای برای سرگرمی‌های مفید کودکان خود دارند، محیطی امن، جذاب و سرگرم‌کننده به وجود آورده است.
مشتریان جدید نماوا از اول اردیبهشت فرصت دارید اشتراک ۱ماهه نماوا را با کد تخفیف Namava10 تنها به قیمت ۱۰٬۰۰۰ تومان تهیه کنند. کاربران فعلی نماوا نیز می‌توانند از ۴۰٪ تخفیف برای تمدید اشتراک سه ماهه نماوا بهره‌مند شوند و این اشتراک را با کد تخفیف Namava40  تنها با پرداخت ۴۵٬۰۰۰ تومان تمدید کنند. امیدواریم با خرید اشتراک نماوا، بتوانید به مجموعه‌ای متنوع از هزاران ساعت فیلم و سریال و انیمیشن دسترسی پیدا کنید و مطابق با سلیقه‌تان از تماشای آن‌ها در روزهای دلپذیر بهار لذت ببرید.