سریال هم گناه با عبور از مرحله اخذ مجوز و تایید توسط وزارت ارشاد طبق برنامه پنجم اسفند در نماوا به طور هفتگی شروع به پخش خواهد کرد. سریالی که با حضور ستارگان سینما و تلویزیون، داستان جدید و متفاوتی را دنبال خواهد کرد.
سریال هم گناه ساخته مصطفی کیایی است که طبق معمول برادر خود محسن کیایی بازیگر محبوب سینما را در کنار خود می‌بیند، کارگردانی که آثار بسیار موفقی را در کارنامه خود دارد، آثاری همچون مطرب که چند روز قبل رکورد فروش تاریخ سینمای ایران را شکست و بالاخره از هزارپا با ۳۸ میلیارد تومان فروش عبور کرد.
استاد پرویز پرستویی که در بین آثار زیبا و محبوبش بیشتر از همه به خاطر آژانس شیشه‌ای و لیلی با من است به یاد آورده می‌شود، سال ۹۸ و در فیلم سینمایی مطرب بار دیگر نشان داد که هنوز می‌تواند یک تایید و امضاء برای جذابیت و موفقیت یک محتوای تصویری باشد.

تیم سریال هم گناه اواسط بهمن از لوگوی زیبای خود رونمایی کرد.

در طول زمان تولید تا آماده سازی مجوز پخش سریال هم گناه از بازیگران خود و تست گریم هایشان در مراحل مختلفی رونمایی کرد و سنت تیزر را به خوبی اجرا کرد. محتوایی که فقط با هدف کنجکاو سازی بیننده پخش می‌شود.
در ویدیو زیر رونمایی از گریم هدیه تهرانی و محسن کیایی در سریال هم گناه تماشا کنید

هدیه تهرانی پس از هشت سال با سریال هم گناه مصطفی کیایی به نماوا می‌آید. هدیه تهرانی اولین بار در سال ۹۰ با سریال قلب‌‌یخی بود که هدیه تهرانی به عنوان یک ستاره محبوب سینما راضی به ایفای نقش در شبکه نمایش خانگی شد. حالا با گذشت هشت سال، این‌بار همگناه مصطفی کیایی هدیه تهرانی را به قاب نمایش خانگی آورده تا شاهد نقش‌آفرینی تحسین‌برانگیز دیگری از او در دل درام خانوادگی هم گناه باشیم.
محسن کیایی، برادر مصطفی کیایی هم که یار همیشگی فیلم ها و سریال های مصطفی کیایی است. بازیگر و نویسنده ای که به لطف برادر بازیگر نشده و در فیلم های دیگر کارگردانان مطرح هم حضور پیدا کرده و همیشه اجراهایی قابل قبول مثل فیلم ماجرای نیمروز-رد خون ارائه داده است.
هدیه تهرانی یکی از پرطرفدار ترین بازیگرهای سینما هم در دنیای سینما و خیال است هم در زندگی عادی. این بازیگر خوش نام نیز ۲بار برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر شد و در مراسم و فستیوال های زیاد دیگری حضوری درخشان و موفق داشته و یکی از نقاط قوت سریال هم گناه است.
هدیه تهرانی در نقش «زیبا» و محسن کیایی در نقش «آرمان» دو شخصیت اصلی هم گناه هستند که در کنار سایر بازیگران از جمله پرویز پرستویی قصه‌های خانواده صبوری را روایت می‌کنند.
رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل با هم‌گناه به نماوا آمدند و هم‌گناه را پرستاره‌تر از گذشته کردند. در آستانه انتشار سریال هم‌ گناه و با معرفی گروهی از بازیگران این سریال، از گریم رویا تیموریان، مسعود رایگان، هنگامه قاضیانی و مهدی پاکدل رونمایی شد.

سه روز قبل سریال هم گناه با انتشار ویدیو جدیدی، گروه دیگری از بازیگران هم‌ گناه را معرفی کرد: پدرام شريفى، احسان كرمى، روشنک گرامى و مارال بنی‌آدم.

از دیگر بازیگران سریال هم گناه هم که این تیم بزرگ و حرفه‌ای را همراهی می‌کنند، میتوان به گروه زیر اشاره کرد:
علی باقری، فروغ قجابگلو، شیرین اسماعیلی، مرتضی آقا حسینی، محمد موحدنیا، محمد رسول صفری، با معرفی ساقی حاجی‌پور و فرانک کلانتر.

داستان سریال هم گناه

این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. هم گناه اولین تجربه مصطفی کیایی برای حضور در شبکه نمایش خانگی می باشد. فیلمنامه سریال هم گناه توسط محسن کیایی برادر مصطفی کیایی و علی کوچکی به نگارش درآمده و برای پخش در نماوا آماده می‌شود. مصطفی کیایی کارگردان سریال هم گناه تجربه ساخت فیلم هایی همچون مطرب ، چهارراه استانبول ، بارکد ، عصر یخبندان ، خط ویژه و آثار بسیار دیگری را در کارنامه هنری‌اش دارد.

مصطفی کیایی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران برای خط ویژه که بخاطر ذات مردمی بودن این جایزه جزء جوایز محبوب در بین سازندگان است و سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه برای ضد گلوله را از آن خود کرده است. این سریال ترکیب جدیدی و فوق‌العاده‌ای از بازیگران سینما و تلویزیون را به نماوا خواهد آورد. در هم گناه پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، محسن کیایی، هنگامه قاضیانی، مهدی پاکدل، پدرام شریفی، حبیب رضایی، مسعود رایگان و رویا تیموریان به هنرمندی می پردازند. داستان سریال هم گناه راجع به خانواده‌ای قدیمی در تهران به نام صبوری است که سال‌ها است در کار پرورش گل‌های تزئینی و گل‌های مختلف هستند.

 خانواده صبوری متشکل از سه برادر و یک خواهر است، خانواده‌ای که همگی در این شرکت کار می کنند و شغل موروثی خانواده خود را دنبال می‌کنند، فقط پسر دوم فریبرز است که در حال حاضر 58 سال سن دارد و افسر اداره آگاهی است و داستان زندگی خود را بی‌تاثیر از خانواده خود نوشته است. فریبرز در جوانی تصمیم می گیرد که پلیس شود و برای گذراندن دوره آموزشی به شهرستانی می رود و به دستش به گناهی آلوده است که خودش هم به دنبال حل این معما و کشف گناهش است.

سریال هم گناه بعد از انتشار یک تیزر با محوریت جملات نقش پرویز پرستویی بالاخره از اولین تریلر رسمی خود رونمایی کرد و به خوبی گوشه‌هایی از کیفیت بالای این سریال را نمایش داد.

 سریال ایرانی هم گناه در اسفند ۹۸ پخش خواهد شد و تماشای آنلاین سریال هم گناه در نماوا و حتی دانلود سریال هم گناه نیز از زمان شروع این سریال ممکن خواهد بود. تیمی متشکل از بازیگران سریال هم گناه که بیشتر از اینکه سلبریتی های موفقی باشند هنرمندانی توانا هستند.
در سال‌های گذشته چه در بخش کمدی و چه در ژانر اجتماعی خانوادگی شاهد سریال هایی متفاوت و فاخرتری بودیم که در بین کاربران هم مقبولیت بسیار بالایی داشته‌اند.

دوران امروز عصر جولان و محبوبیت شبکه نمایش خانگی و سرویس‌های VOD است. شبکه نمایش خانگی در طول سالیان گذشته پیشرفت چشمگیری داشته و این اتفاق با هجوم سازندگان و کارگردانان به نام تلویزیون و سینما اتفاقی نیست. کارگردانانی که بازیگران زیادی را با خود همراه کرده و آثار شبکه نمایش خانگی را به سطح جدیدی رساندند.
در روزگار بمباران محتوایی از ماهواره و سینمای آمریکا که در بین بینندگان ایرانی جایگاه خاصی پیدا کردند، تولید آثاری که همزمان از لحاظ بصری جذاب اند و هم هنوز در چهارچوب فرهنگ خانواده ایرانی ساخته می‌شوند یک دستاورد بسیار خوب است. دستاوردی که یک پیام ساده دارد: هر لحظه و حتی همین الان به نماوا برو و در نماوا بی وقفه فیلم ببین.
این دستاورد را مدیون آثاری همچون هیولا و مانکن و سرویس تماشای آنلاین فیلم و سریال نماوا هستیم که کاربران را هفته به هفته سرگرم کرده و ساعت های خالی قبل از خواب مردم را با سریال هایی جذاب پر کرده‌اند. الان هم نوبت مصطفی کیایی و پرویز پرستویی است که بعد از فیلم سینمایی مطرب، پرفروش ترین فیلم سینمایی تاریخ سینمای ایران به نمایش خانگی بیایند و طوفان جدیدی به پا کنند.
در آینده‌ای نزدیک سریال های جذاب و جدید دیگری با چیدمانی متفاوت از هنرمندان خواهیم داشت. آثاری همچون آقازاده و قورباغه که در طول زمان جایگزین سریال های پرطرفدار دیگری مثل شهرزاد، رقص روی شیشه، سال های دور از خانه، هیولا، مانکن، دل، کرگدن و هم گناه خواهند شد.

نماوا به مناسبت شروع سریال هم گناه تخفیف ویژه‌‌ای در نظر گرفته تا کاربران جدید برای خرید اشتراک ۳ ماهه با کد Namava از تخفیف ۸۰ درصدی و کاربران قدیمی با استفاده از کد تخفیف Namava۹۸ از تخفیف ۵۰ درصدی بهره‌مند شوند و از سریال هم گناه و هزاران فیلم و سریال ایرانی و خارجی دیگر لذت ببرند.