با وجود اینکه همه‌ی ما مشتاقانه منتظر عادی شدن روند اکران فیلم‌ها بر روی پرده‌ی سینما بودیم، اما فروش پایین انگاشته Tenet در آمریکا و باز نشدن  سینماهای شهرهای بزرگی مثل نیویورک و لس‌آنجلس، بر روی برنامه‌ی استودیوها تاثیرگذار بوده است. حالا به نظر می‌رسد دیزنی در نظر دارد برنامه‌ی اکران  بیوه سیاه Black Widow را که قرار بود نوامبر در آمریکا اکران شود را به تاخیر بیندازد.
این اتفاق به احتمال زیاد بر روی برنامه‌ اکران  این فیلم در بریتانیا نیز، ۲۸ اکتبر ، تاثیر خواهد گذاشت. با اینکه این موضوع فعلا در حال بررسی است و هنوز نهایی نشده است اما با توجه به اینکه تاریخ پخش فیلم‌های بزرگتری مثل Wonder Woman 1984 در هفته‌های گذشته به تعویق افتاده است، احتمالا جای تعجبی ندارد که دیزنی نیز بر روی یکی از مهره‌های اصلی‌اش قمار کند، آن هم وقتی که مولان نیز تنها از دیزنی+ پخش شد. در حال حاضر بیوه سیاه Black قرار است فقط در سینماها اکران شود، اما احتمال زیادی وجود دارد که پخش آن به سال بعد موکول شود و احتمالا زمان اکران Eternals در ماه فوریه را از آن خود کند. اتفاقی که بر روی برنامه پخش آثار دنیای سینمایی مارول نیز تاثیر خواهد گذاشت.
علاوه بر این، صحبت‌هایی درباره‌ی تغییر برنامه پخش روح Soul پیکسار نیز وجود دارد که بر اساس برخی گزارش‌ها احتمالا از دیزنی+ پخش خواهد شد. البته خبرهایی مبنی بر اصرار بر اکران سینمایی این فیلم در ماه نوامبر به گوش ما رسیده است.
اگر اکران بیوه سیاه Black به تعویق بیفتد، زمانی برای مردن نیست No Time To Die تا دسامبر امسال تنها فیلمی با بودجه ساخت زیاد خواهد بود که هنوز شانسی برای اکران بر روی پرده دارد.

این مطلب برگرفته از نوشته‌ای از جیمز وایت در سایت empireonline است.