سی‌جی اسنترتینمنت که پیش از این فیلم برنده‌ی اسکار، انگل را ساخته بود، این بار به سراغ ساخت نسخه‌ی انگلیسی زبان فیلم کلاسیک کره‌ای Save the Green Planet می‌رود. این استودیو با نابغه‌های سازنده‌ی فیلم‌های «میدسامر» و «موروثی»، آری استر و لارس نودسن بر روی این فیلم کار خواهد کرد.
سی‌جی میکی لی، از تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم، در بیانیه‌ای گفته است:

چیزی که با موفقیت‌ انگل متوجه شدیم این است که مخاطبان سرتاسر دنیا مشتاق تماشای فیلم‌های هستند که از تعریف معمول ژانرها فراتر می‌روند. جنگ خودش استاد این کار است و ما نیز خوشحالیم که می‌توانیم همراه با آری، لارس و ویل به ترجمه‌ی چیزی که این فیلم را تا این حد خاص کرده است کمک کنیم. می‌خواهیم تا جای ممکن نسخه‌ی انگلیسی زبان این فیلم هماهنگ با اتفاقات دنیای امروزی باشد.

در خلاصه‌ی رسمی فیلم آمده است: جون-هوآن جنگ تصور می‌کند سرنوشت بشر در دست یک زنبوردار بداخلاق و دیوانه به نام بیون-گو است که به کمک دوست‌دخترش سونی یک تاجر موفق و قدرتمند به نام من-سیک را دزدیده است. بیون-گو باور دارد من-سیک یک بیگانه از سیاره‌ی آندروندا است، یکی از چندین بیگانگانی که میان ما پنهان شده‌اند و تلاش می‌کند ظرف چند روز آینده کره‌ی زمین را نابود کنند. بیون-گو خودش را به عنوان آخرین امید کره‌ی زمین می‌بیند و تلاش می‌کند با شکنجه دادن من-سیک او را مجبور کند با “شاهزاده اشرافی” تماس بگیرد و او را از نابود کردن زمین منصرف کند. هنوز اطلاعاتی درباره‌ی زمان پخش بازتولید انگلیسی این فیلم در دست نیست.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی تایلر هرسکو در سایت indiewire.com است.