مجله نماوا: ایرج طهماسب؛ بیش از سه دهه‌ می‌شود که هر اثر عروسکی با نام او در تیتراژ، راهش را به دل مخاطب باز می‌کند. او امسال با سریال مهمونی مهمان مخاطبان نماواست.

«مهمونی» در ادامه‌ی مسیری‌ست که طهماسب در سه دهه گذشته با سری کلاه قرمزی در تلویزیون طی کرده بود. مسیری که راه آن سرانجام سد شد و طهماسب و تیم‌ش را وادار کرد تا با ساخت عروسک‌هایی جدید در پلتفرمی دیگر مسیرشان را ادامه دهند.

در مهمونی با چندین و چندکاراکتر جدید طرف هستیم: بچه، مگس، شا باش، دی‌ جی، کته خانم، قیمه خانم و پشه. نکته‌ی قابل توجه این‌جاست که با پخش همان قسمت اول و به لطف شخصیت‌پردازی درست، این عروسک‌ها توانستند به محبوبیت برسند.

در کنار ایرج طهماسب که سرپرستی متن و کارگردانی برنامه مهمونی را برعهده دارد می‌توان به صداپیشگی هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی اشاره کرد که دلیل بخشی از موفقیت مجموعه‌ی تازه طهماسب هستند. هم‌چنین موسیقی امیر توسلی که نوستالژی ملودی‌های قدیمی مجموعه‌های طهماسب را زنده می‌کند.

از جمله مهمانان قسمت‌های نخست مهمونی می‌توان به پریناز ایزدیار، هومن سیدی، سیروان و زانیار خسروی و صابر ابر اشاره کرد. مجموعه‌ی این قسمت‌ها و قسمت‌های تازه روی سایت و اپلیکیشن نماوا در دسترس مخاطبان است.

متن: عرفان شفیع‌پور
گفتار: گل‌بو فیوضی
تدوین: حسین اکبری

تماشای آنلاین سریال مهمونی در نماوا