صحنه‌های این ویدئو می‌تواند برای برخی افرد دلخراش باشد

مجله نماوا: آلفرد هیچکاک گفته بود برای میخ‌کوب‌کردن تماشاگر باید بلا سر کاراکترهای زن یا کودک آورد، درست شبیه کاری که سازندگان «میلک‌شیک باروتی» انجام داده‌اند.

فیلم داستان سامانتا با بازی کارن گیلن را روایت می‌کند که به ناچار راه مادرش را ادامه داده و تبدیل به یک قاتل حرفه‌ای شده و در ازای پول آدم می‌کشد. او در یکی از ماموریت‌هایش دست به قتلی اشتباه می‌زند و همین سرآغاز ماجراهایی‌ست که در یک روز سامانتا باید از سر بگذراند.

ستاره‌ی اصلی «میلک‌شیک باروتی» کارن گیلن است و در کنار او کلوئی کلمن، بازیگر نقش امیلی در تماشایی‌کردن فیلم بسیار اثرگذارند. لنا هدی، بازیگر نقش سرسی در سریال «بازی تاج‌وتخت» نیز از دیگر ستارگان این فیلم است.

نوات پاپوشادُ به‌عنوان کارگردان این اثر بسیار متأثر از کوئنتین تارانتینوست و در جابه‌جای فیلم به او ادای دین می‌کند. دو سکانس‌ مهم فیلم در رستورانی می‌گذرد که یادآور «پالپ فیکشن» است و از سویی دیگر طراحی صحنه‌‌های اکشن فیلم و جنس خشونت تماما به «بیل را بکش» ارجاع می‌دهد.

اگر طرفدار فیلم‌های اکشن هستید می‌توانید به انتخاب خودتان، نسخه‌ی دوبله‌شده یا زیرنویس «میلک‌شیک باروتی» را روی سایت و اپلیکیشن نماوا ببینید.

متن: عرفان شفیع‌پور
گفتار: گل‌بو فیوضی
تدوین: حسین اکبری

تماشای این فیلم در نماوا