مجله نماوا: سریال گیسو، پیشینه‌ی یک سریال موفق در جذب مخاطب، یعنی سریال عاشقانه را پشت‌سر خود دارد و به‌نوعی ادامه‌ی آن سریال به‌حساب می‌آید. سریال تازه‌ی منوچهر هادی، یک مجموعه‌ی پرستاره با ترکیبی از بازیگران محبوب این روزهای سینمای ایران است؛ محمدرضا گلزار، ساره بیات، حسین یاری، بیژن امکانیان و مسعود رایگان در کنار هومن سیدی بازیگر محبوب و کارگردان شناخته‌شده‌ی این روزها و هانیه توسلی که بار قصه‌ی تازه را به دوش می‌کشد بازیگران اصلی این مجموعه هستند که درکنار تعداد زیادی از چهره‌های دیگر، به ایفای نقش در گیسو می‌پردازند.
داستان گیسو، دارای دو جنبه‌ی متفاوت و درهم‌تنیده است: یکی جنبه‌ی روابط عاشقانه و عاطفی که گاهی بین شخصیت‌ها ایجاد می‌شود و وجه دیگر داستان سریال، رمزگشایی از رازهای قدیمی بین کاراکترهاست که به این مجموعه، خاصیت معمایی بخشیده است.
یکی از بخش‌های جذاب گیسو برای مخاطبان این سریال، شوخ‌طبعی کاراکتر پیمان است که درکنار لحن‌های عاشقانه و معمایی سریال، جایگاه ویژه‌ای در سریال پیدا کرده است.
علی‌رضا کاظمی‌پور و سعید جلالی که در فهرست همکاری‌هایشان در نگارش فیلمنامه‌‌ها، عاشقانه‌های دیده‌شده‌ای چون سریال زمانه و سریال‌های موفقی چون میوه ممنوعه به چشم می‌آید، فیلمنامه‌ی سریال گیسو را نوشته‌اند.
آهنگ‌ساز این سریال، بابک زرین است که آثار شنیده‌ و تحسین‌شده‌اش را در همکاری با خواننده‌های مطرح از دوره‌های مختلف، به‌یاد می‌آوریم.
شما می‌توانید تمامی قسمت‌های مجموعه‌ی گیسو را روی پلتفرم نماوا ببینید.

متن: علی یوسفی
گفتار: گل‌بو فیوضی
تدوین: حسین اکبری

تماشای این سریال در نماوا