مجله نماوا: همواره فیلم‌ها و سریال‌هایی که رازهایی از گذشته‌ی یک خانواده را برملا می‌کنند، در بین مخاطبان ایرانی، آثار محبوب و پرتماشاگری بوده‌اند. سریال سیاوش، پربیننده‌ترین مجموعه‌ی حال حاضر نماوا، به‌صورت تدریجی میان زمان حال و گذشته‌ی شخصیت‌ها پلی ایجاد می‌کند. شخصیت‌های اصلی خانواده‌ی سیاوش، رازهایی را از گذشته با خودشان به زمان حال آورده‌اند. در هر قسمت از این سریال، یک رویداد قدیمی، تازه می‌شود، یک زخم کهنه دهان باز می‌کند و خانواده تعادل اولیه‌اش را از دست می‌دهد.
سیاوش، با بازی میلاد کی‌مرام، تلاش می‌کند به هر طریقی که شده، اعضای خانواده را، کنار هم نگه دارد.

برای شخصیت سیاوش، یک الگوی ارتباطی چندجانبه طراحی شده است. این الگوی چندوجهی، از یک طرف به خواهر و بردار تنی و ناتنی‌اش متصل است و از یک سمت دیگر، به روابط عاطفی و توطئه‌های فامیلی مربوط می‌شود، که مدام سیاوش را به تکاپوهای جدیدی وامی‌دارد.

گروه بازیگران سیاوش، هم‌زمان از بازیگرهای تازه‌کار و هنرمندان باسابقه بهره می‌برد. میلاد کی‌مرام در کنار مجید صالحی و مهدی حسینی‌نیا، یک نوع از اجرا را در سریال پیش می‌برند و در کنار آن‌ها، رضا کیانیان، با سریال سیاوش، یکی از منفورترین کاراکترهای کارنامه‌ی کاری‌اش را تجربه کرده است.
ترلان پروانه، بازیگر جوان سینمای ایران هم پس از هم‌کاری با کارگردان‌های مطرحی چون علی‌رضا داوودنژاد، روح‌الله حجازی و نیکی کریمی، نقش محوری زن سریال سیاوش را بازی می‌کند.

اگر به جزئیات روابط امروزی توجه دارید، یا کینه‌های قدیمی فامیلی و کشف روابط گذشته‌ی آدم‌ها برای‌تان جذاب است و اگر، زندگیِ پر از فقدان و حادثه‌ی یک قهرمان ورزشی که شخصیت اصلی قصه است، در شما، شور و شوق تماشای یک سریال ایرانی را ایجاد می‌کند، می‌توانید همه‌ی قسمت‌های سریال سیاوش را روی نماوا ببینید.

تماشای این سریال در نماوا