مجله نماوا: حالا نوبت آن رسیده به سراغ سریال‌های برگزیده‌ی گلدن‌گلوب ۲۰۲۲ برویم که در سایت فیلم نماوا با دوبله یا زیرنویس فارسی برای تماشا در دسترس‌ا‌ند:

وراثت: بهترین سریال درام

فصل سوم این شاه‌لیر مدرن و کنایی هم با استقبال خوب منتقدان همراه شد و «وراثت» توانست در کنار عنوان بهترین سریال درام، با دو جایزه‌ در بخش بازیگری، بهترین بازیگر نقش اول مرد، جرمی استرانگ و بهترین بازیگر نقش مکمل زن، سارا اسنوک، عنوان موفق‌ترین سریال سال را از آن خود کند.

تد لاسو: بهترین بازیگر نقش اول مرد کمدی

انتظار نام دیگری را جز جیسون سودیکیس داشتید؟ او برگ برنده‌ی فصل دوم «تد لاسو»یی‌ست که هرچند به اندازه‌ی فصل اول خلاق و متفاوت نیست، اما می‌تواند شما را بخنداند.

میر از ایست‌تاون:‌ بهترین بازی‌گر نقش اول زن در مینی‌سریال

«میر از ایست‌تاون» یکی از آثار پربحث و کنجکاوی‌برانگیز نیمه‌ی اول سال بود. مینی‌سریالی با حضور کیت وینسلت که در میان‌سالی هم نشان می‌دهد هنوز که هنوز است رگ خواب تماشاگر را در دستانش دارد.

دوپسیک: بهترین بازی‌گر نقش اول مرد در مینی‌سریال

روزی که نامزدهای بخش مینی‌سریال و تله‌فیلم اعلام شد؛ دیدن نام «دوپسیک» بسیاری را غافل‌گیر کرد. سریالی با بازی چند نسل از بازیگران هالیوود که مایکل کیتون برگ برنده‌ی آن است. بازیگری کهنه‌کار که با «بردمن» احیا شد و امسال هم توانست یک گلدن‌گلوب به کارنامه‌اش اضافه کند

بازی مرکب: برنده‌ی بازی‌گر نقش مکمل مرد

او یونگ سو، پیرمرد سریال کره‌ای و پرطرفدار سال، تنها سهم «بازی مرکب» از گلدن‌گلوب ۲۰۲۲ بود. سریالی که توانست رکوردهای نتفلیکس را جابه‌جا کند، با استقبال زیادی از جانب منتقدان روبه‌رو نشد.

جدا از پنج سریالی که از آن‌ها یاد کردیم، شما می‌توانید «وانداویژن»، «فقط قتل‌های داخل ساختمان»، «برنامه صبحگاهی»، «لوپن» و «راه‌آهن زیرزمینی» را در سایت یا اپلیکیشن نماوا تماشا کنید.

متن: عرفان شفیع‌پور

گفتار: گل‌بو فیوضی

تدوین: حسین اکبری