پلتفرم نماوا به منظور ادای احترام به مخاطبانی که برای تماشای سریال «قورباغه» اشتراک نماوا را تهیه کردند، اما به دلیل دستور قضایی مبنی بر توقف پخش نتوانستند این سریال را ببینند، حمایت خود را به این ترتیب اعلام می‌کند:

بخش اول: تمدید حق اشتراک

۱- مدت اشتراک کاربرانی که اشتراک خود را در فاصله زمانی بامداد شنبه ۲۲ آذر تا ساعت ۲۲ دوشنبه ۲۴ آذر ماه خریداری کرده اند، به انتهای مدت اعتبار اشتراک آنها اضافه می‌گردد.

۲- مدت اشتراک کاربرانی که از ابتدای یکشنبه ۲۳ آذر ماه اشتراک دو روزه خریداری کرده اند، تا زمان پخش سریال قورباغه در حساب ایشان ذخیره می‌شود.

۳- درصورتی که از زمان ابلاغ این تصمیم، کاربر از خدمات رسانه نماوا استفاده نکرده باشد و با انتشار سریال قورباغه از خدمات نماوا استفاده کند، مدت اشتراک کاربر از زمان تماشای سریال قورباغه محاسبه می‌شود.

بخش دوم: استرداد وجوه حق اشتراک

۴- درصورتی که تا دو ماه از تاریخ ابلاغ این تصمیم، سریال قورباغه منتشر نشود، برای کاربرانی که در طول آن مدت از خدمات رسانه نماوا استفاده نکرده باشند، امکان ثبت درخواست بازپسگیری حق اشتراک کاربر فراهم می‌شود.

کاربران گرامی، به منظور ثبت درخواست در این خصوص، از مسیر زیر اقدام فرمایید:

•    ورود به حساب کاربری

•    انتخاب گزینه «تماس با ما» در انتهای صفحه اصلی

•    انتخاب دسته‌بندی «پرداخت و تمدید اشتراک»

•    انتخاب دسته‌بندی «تمدید حق اشتراک»

•    ثبت توضیحات کامل درباره درخواست (اشاره به نام سریال «قورباغه»، نوع اشتراک خریداری شده و چگونگی استفاده از اشتراک خریداری شده مطابق با توضیحات این اطلاعیه)

پی‌نوشت: با توجه به آغاز پخش سریال قورباغه از سوم دی ماه، شما می‌توانید قسمت‌ جدید این سریال را هر دوشنبه‌ ساعت ۲۰ از نماوا تماشا کنید. امیدواریم از دیدن قورباغه لذت ببرید.