یونیورسال پیکچرز در پی تغییراتی که در تاریخ اکران فیلم‌هایش به دنبال شیوع ویروس کرونا داشته است، پخش فیلم پسا آخرالزمانی تام هنکس، بایوس Bios را به سال ۲۰۲۱ به تعویق انداخت.
بایوس Bios که متعلق به امبلین اینترتینمنت استیون اسپیلبرگ است، قرار بود دوم اکتبر بر روی پرده برود؛ اما حالا ۱۶ آوریل سال بعد پخش خواهد شد. ماجرای ساخت این فیلم از آن جایی شروع شد که کارگردان «بازی تاج و تخت»، میگل سپاچنیک در سال ۲۰۱۷ تصمیم به ساخت این فیلم بر اساس فیلم‌نامه‌ای از کریگ لاک و ایور پاول گرفت. داستان این فیلم درباره‌ی رباتی است که در کره‌ی زمین پسا‌ آخرالزمانی زندگی می‌کند. این ربات که برای محافظت از سگ محبوب سازنده‌اش ساخته شده بود، چیزهایی درباره‌ی عشق، دوستی و معنای زندگی بشری یاد گرفته است. هنکس در نقش سازنده‌ی این ربات جلوی دوربین رفته است.
رابرت زمکیس و کوین میشر از طریق کمپانی خود ایمیج‌موورز تهیه‌کنندگی این فیلم را برعهده گرفته‌اند. تیم تهیه‌کنندگان اجرایی این فیلم را زمکیس، کریگ لاک، سپاچنیک، اندی برمن و آدام مریمز تشکیل می‌دهند.
تعویق در پخش بایوس Bios روز جمعه و همزمان با تاخیر در پخش هشت فیلم برادران وارنر از جمله «انگاشته»، «واندروومن ۱۹۸۴» و چهارمین فیلم «ماتریکس» اعلام شد. با توجه به تعطیلی سه ماهه‌ی سینماها و تاخیرهای پیش آمده در مراحل تولید فیلم‌ها، استودیوها مجبور به اعمال تغییرات در برنامه‌های پخش خود شدند.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی دیو مک‌ناری در وبسایت variety.com است.