بهتر است کم کم خود را برای بار دیگر برای تماشای مشاجره‌های خانوادگی خانواده هارگریوز آماده کنید. چرا که قرار است آکادمی آمبرلا The Umbrella Academy برای فصل سوم به شبکه نت‌فلیکس برگردد. ماه‌ها پس از منتشر شدن فصل دوم این مجموعه تلویزیونی ساخته شده با اقتباس از کتاب‌های مصور جرارد وی و گابریل با، خبر قطعی شدن ساخت فصل سوم آن اعلام شد. این ساخته شبکه نت‌فلیکس در مورد خانواده هارگریوز است که با آدم‌کش‌های بی‌رحم، اتفاقات آخر‌الزمانی و گاهی نیز با یکدیگر درگیر می‌شوند.
بازیگران این مجموعه تلویزیونی، از جمله الن پیج، رابرت شیهان و آیدان گلگر در این فصل ده قسمتی حضور خواهند داشت. استیو بلکمن مانند فصل‌های قبلی، کارگردانی این مجموعه تلویزیونی را به عهده خواهد داشت. (خطر لو رفتن داستان) با توجه به قسمت نهایی فصل دوم که شخصیت‌ها را به دهه ۶۰ برده بود، به نظر می‌رسد در فصل جدید آن‌ها را در زمان حال و سال ۲۰۱۹ می‌بینیم، اما نه آن سال ۲۰۱۹ که قبلا در آن زندگی می‌کردند. بعضی از شخصیت‌هایی که در فصل‌های قبلی کشته شده بودند نیز برمی‌گردند و این خانواده با ماجراهای اسرارآمیز جدیدی روبه‌رو می‌شود. 
فصل دوم آکادمی آمبرلا The Umbrella Academy، نقدهای بهتری از فصل اول آن دریافت کرد، بنابراین انتظارات برای فصل سوم آن بالاست. فیلم‌برداری این فصل از ماه فوریه آغاز خواهد شد و احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۱ و یا اوایل سال ۲۰۲۲ از شبکه نت‌فلیکس منتشر خواهد شد.

این مطلب از نوشته بن تراویس در سایت امپایر گرفته شده است.