زمزمه‌هایی از ساخت سومین فیلم ترون Tron شنیده می‌شود. ساخت این پروژه هنوز رسمی نشده اما اقداماتی جهت تکمیل آن در حال شکل‌گیری است. قرار است گارث دیویس پس از گذشت ده سال از اکران ترون: میراث Tron: Legacy کارگردانی این فیلم را برعهده بگیرد. 
با در نظر گرفتن اثر قبلی گارت دیویس، او یک انتخاب خوب برای نشستن روی صندلی کارگردانی ترون Tron جدید محسوب می‌شود. این کارگردان استرالیایی در سال ۲۰۱۶ فیلم درام شیر Lion با بازی دو پتل را ساخت و پس از آن در سال ۲۰۱۸ داستانی از کتاب مقدس را در فیلم مریم مجدلیه Mary Magdalene روایت کرد که به نوعی او را با فضای تاریخی آشنا کرد. 
بازی جرد لتو نیز در فیلم قطعی شده است. او قرار است تهیه‌کننده این کار هم باشد. شروع اولین مذاکرات برای حضور لتو به سال ۲۰۱۷ باز می‌گردد. هنوز مشخص نیست که این فیلم جدید در دنباله دو فیلم قبل خواهد بود یا به کلی بازسازی خواهد شد. به همین دلیل هنوز بازگشت گرت هدلند و اولیویا وایلد یا حتی جف بریجز قطعی نشده است. همکاری دوباره گروه موسیقی دف پانک که موسیقی بی‌نظیر میراث Legacy را ساخته بودند هم یکی از چالش‌های پیش رو است. جسی ویگوتو جدیدترین نسخه فیلم‌نامه را برای ترون Tron نوشته است. جاستین اسپرینگر در کنار اما لودبروک نیز از دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. به زودی دیزنی جزئیات بیشتری از سومین فیلم این مجموعه را منتشر خواهد کرد. 
این مقاله برگرفته از نوشته بن تراویس در سایت empireonline.com است.