با اینکه پخش فصل دوم مندلورین The Mandalorian از دیزنی+ تا اکتبر امسال شروع نخواهد شد، اما مراحل پیش تولید فصل سوم این سریال محبوب برگرفته از «جنگ ستارگان» همین حالا هم شروع شده است.
خالق سریال، جان فاورو، مدتی است نوشتن داستان فصل سوم مندلورین The Mandalorian را آغاز کرده است و بخش هنری سریال نیز چندین هفته است خلق ایده‌های خودشان برای این سریال شروع کرده‌اند. بخش طراحی تولید سریال نیز از ۲۰ آوریل کار بر روی فصل سوم این سریال را شروع کرد. با این حال این اخبار هنوز به طور رسمی تائید نشده‌اند و دیزنی باید به طور رسمی ساخت فصل سوم مندلورین The Mandalorian و تاریخ پخش دقیق فصل دوم این سریال را اعلام کند.
با اینکه دیزنی هنوز اطلاعاتی از تعداد مخاطبان دیزنی‌+ اعلام نکرده است اما شکی نیست که فصل اول مندلورین The Mandalorian که ۱۲ نوامبر سال گذشته پخش شد، دلیل اصلی موفقیت بزرگ این سرویس پخش فیلم و سریال جدید بود.
خوشبختانه توقف تولید‌هایی که بیشتر صنعت سرگرمی را تحت تاثیر قرار داده است، تاثیری بر روی فصل دوم مندلورین The Mandalorian نداشتند. ساخت فصل دوم یک ماه پیش تمام شد و قرار است اکتبر پخش شود، با این وجود تاریخ دقیقی برای پخش این سریال اعلام نشده است. در این فصل ستاره‌هایی مثل مایکل بین، بیل بر و رزاریو داوسون بازی خواهند کرد. هنوز جزئیاتی از داستان فصل دو مندلورین The Mandalorian در دست نیست، چه برسد به اینکه بخواهیم در مورد داستان فصل سوم کنجکاوی کنیم.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی تایلر هرسکو در وب‌سایت indiewire است.