پس از دو بار تغییر برنامه اکران فیلم جدید کریستوفر نولان، کمپانی برادران وارنر تصمیم گرفت که تا اطلاع ثانوی و بازگشت سینماها به حالت عادی در آمریکا تاریخی برای نمایش انگاشته Tenet مشخص نکند. 
توبی امریک رئیس کمپانی در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما به زودی تاریخ اکران جدید فیلم شگفت‌انگیز نولان در سال ۲۰۲۰ را اعلام می‌کنیم. ما قصد نداریم به روش سنتی برای انگاشته Tenet تاریخ اکران جهانی دقیقی مشخص کنیم و روش‌های بازاریابی و برنامه‌های پخش ما بازتاب این موضوع خواهد بود». معنی دقیق گفته‌های امریک مشخص نیست، اما ممکن است منظور او اکران فیلم در بریتانیا، اروپا و آسیا پیش از آمریکا که شدیدا با موضوع ویروس کرونا درگیر است اشاره داشته باشد.
کریستوفر نولان امیدوار بود که انگاشته Tenet رویداد تعیین‌کننده‌ای برای بازگشت سینماروها به سینما باشد که باعث تغییرات جزئی در تاریخ اکران شد. با این حال، پیامدهای این تغییر بزرگ به این معنی است که کمپانی‌های دیگر مثل دیزنی نیز به فکر ارزیابی دوباره برنامه‌ اکران فیلم‌هایشان باشند.
زمان اکران فیلم‌های دیگر برادران وارنر شامل زن شگفت‌انگیز ۱۹۴۸ Wonder Woman و تل‌ماسه Dune برای امسال هنوز تغییری نکرده است، اما باید دید چه سرنوشتی در انتظار آنها خواهد بود. اکران سومین فیلم احضار Conjuring که تحت‌تأثیر توقف تولید قرار گرفت و برای نمایش آماده نبود، از ماه سپتامبر برای ۴ ژوئن (۱۴ خرداد) سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

این مقاله برگرفته از نوشته جیمز وایت در سایت empireonline.com است.