زمانی برای مردن نیست No Time to Die پنج روز زودتر از زمان تعیین شده در آمریکا بر روی پرده خواهد رفت. اکانت توییتر فیلم جیمز باند صبح روز یکشنبه پخش این فیلم در آمریکا را ۲۰ نوامبر امسال اعلام کرد کرد.
تاریخ پخش این فیلم به خاطر شیوع کرونا تا به اینجای کار دوبار تغییر پیدا کرده است. در ابتدا قرار بود زمانی برای مردن نیست No Time to Die دهم آوریل بر روی پرده برود، اما با شیوع کرونا و بسته شدن بیشتر سینماها به ۲۵ نوامبر عقب افتاد. تاریخ پخش ۱۲ نوامبر این فیلم در بریتانیا سر جای خود باقی است و تغییری نخواهد کرد.
از آنجایی که این فیلم هفته‌ی قبل از روز شکرگزاری که معمولا بازه‌ی زمانی پرطرفداری است پخش می‌شود، در گیشه با «روح» پیکسار به رقابت خواهد پرداخت. «روح» نیز در ابتدا قرار بود ۱۹ ژوئن بر روی پرده برود، اما به ۲۰ نوامبر به تعویق افتاد. فیلم‌های بزرگ دیگری مانند «عنکبوت سیاه» مارول (۶ نوامبر) و «یک مکان ساکت: بخش ۲» جان کرازینسکی (۴ سپتامبر) نیز که قرار بود تابستان بر روی پرده بروند، پاییز پخش خواهند شد.
این تغییر غیرمنتظره پس از تغییرات در پخش فیلم‌های برادران وارنر که روز جمعه اعلام شد، شکل گرفت. «انگاشته» کریستوفر نولان با دو هفته تاخیر ۳۱ جولای پخش خواهد شد و «واندروومن ۱۹۸۴» دی‌سی کامیکس از ۱۴ آگوست به دوم اکتبر به تاخیر خورد. «ماتریکس ۴» نیز با تقریبا یک سال تاخیر، اول آوریل سال ۲۰۲۲ پخش خواهد شد.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی جردن مورئو در وبسایت variety.com است.