به نظر می‌رسد برای ساخت فیلم جدیدی در مورد زامبی‌ها کمی دیر شده باشد، با این‌حال کالین فرث امیدوار است که این ژانر هنوز هم طرفداران خود را دارد. او جدیدا قراردادی برای بازی در نقش اصلی فیلم نیویورک تو را زنده زنده خواهد خورد New York Will Eat You Alive، بسته است.
تاد ستراوس شلسون، کارگردان فیلم دختران نهایی The Final Girls کارگردانی این فیلم را با فیلم‌نامه‌ای نوشته الکس روبنز، دن گرگور و داگ مند به عهده خواهد داشت. داستان آن با اقتباس از کتاب مصور برادر زامبی Zombie Brothers اثر جیا هایبو، نوشته شده است. قبل‌تر مجموعه انیمه و نمایشی براساس این داستان مصور ساخته شده بود. 
داستان آن در شهری به نام اچ روایت می‌شود، منبع آب این شهر به دلیل گذشتن از یک قبر قدیمی آلوده می‌شود. نوشیدن از این آب باعث تبدیل شدن مردم به زامبی می‌شود، این زامبی‌ها برای رشد کردن یکدیگر را می‌خورند. شخصیت اصلی این کتاب مصور، بای شیاوفی، پسری معمولی است که به بازی‌های ویدیویی علاقه دارد. او برای پیدا کردن دوست دخترش از خارج می‌شود. داستان فیلم با داستان اصلی تفاوت‌هایی دارد. 
آدام فوگلسون، مدیر کمپانی تهیه‌کننده این فیلم، اس‌تی‌ایکس فیلمز، در مورد انتخاب بازیگر نقش اصلی گفت: «می‌خواستیم بازیگرانی برای این فیلم انتخاب کنیم که روح جدیدی به این داستان می‌دهند. و چه کسی بهتر از کالین فرث برای بازی در این فیلم. بازی‌های او، از سخنرانی پادشاه The King’s Speech گرفته تا کینگزمن، همیشه بسیار تاثیرگذار بوده است. بازی در نیویورک تو را زنده زنده خواهد خورد New York Will Eat You Alive موقعیت بسیار خوبی برای نشان دادن جنبه شوخ‌طبع و سرزنده او خواهد بود.»

این مطلب از نوشته جیمز وایت در سایت امپایر گرفته شده است.