برادران وارنر اکران چهارمین فیلم ماتریکس Matrix که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است را به بهار ۲۰۲۲ به تعویق انداخت. این تاخیر در ادامه‌ی بهم‌ریختگی برنامه‌های استودیوهای هالیوودی در پی شیوع ویروس کرونا به وجود آمده است.
پخش فیلم جدید ماتریکس Matrix که پیش از این در آلمان در مراحل تولید بود، از ۲۱ می سال ۲۰۲۱ به اول آوریل سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده است.
بازیگران اصلی این مجموعه فیلم، کیانو ریوز و کری-ان ماس بار دیگر در این فیلم جلوی دوربین خواهند رفت. لانا واچوفسکی نیز درست مثل قبل بر روی صندلی کارگردانی می‌‌نشیند. در این فیلم یحیی عبدالمتین دوم،‌ جسیکا هنویک و نیل پاتریک هریس نیز بازی خواهند کرد.
علاوه بر به تاخیر انداختن دنباله‌ی ماتریکس Matrix، برادران وارنر بازتولید جادوگران با بازی ان هتوی را نیز به تعویق انداخته است. این فیلم که در آن بازی اکتاویا اسپنسر، استنلی توچی و کریس راک نیز به ایفای نقش پرداخته‌اند، قرار بود اکتبر امسال بر روی پرده برود.
به دنبال این تغییرات، گودزیلا در برابر کونگ لجندری پیکچرز ۲۱ می سال ۲۰۲۱ بر روی پرده خواهد رفت، تاریخ پخشی که پیش از این برای ماتریکس ۴ در نظر گرفته شده بود. برادران وارنر هم‌چنین کارتون تام و جری خودش را از ۲۳ دسامبر امسال به پنجم مارچ ۲۰۲۱ به تعویق انداخت.
این استودیو اعلام کرده است که فیلم ترسناک نیو لاین‌اش که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است را چهارم ژوئن ۲۰۲۱ پخش خواهد کرد.
به طور کلی این استودیو تاریخ شش فیلم خود را تغییر داده و دو تا از فیلم‌هایش را از برنامه اکران حذف کرده است.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ی دیو مک‌ناری در وبسایت variety.com است.