سریال هم گناه با حضور بازیگران پرآوازه‌اش به قسمت هفتم رسید و پس از گذشت ۶ قسمت اولیه دیگر معرفی کارکترهایش انجام شد و حالا به می‌تواند با حوصله بیشتری به داستان اصلی‌اش بپردازد.

همچنین بخوانید:
مروری بر پنج قسمت اول سریال هم گناه

تعقیب فرهاد برای جرم ناکرده

با بازگشت رسمی فرهاد به خانواده صبوری و پس از دیداری که با فرید بزرگ خاندان صبوری داشت، برای فرید نگرانی‌های جدیدی ایجاد کرد. فرید که پس از درخواست ۵۰ میلیونی فرهاد به او مشکوک شده آرامان را مامور تعقیب فرهاد می‌کند، آن هم چه کسی! آرمان که در اولین اقدام خود در این ماموریت با فرهاد  تماس گرفته و او را در جریان قرار می‌دهد.
آرمان هم که از روز اول ملاقات با زیبا که هدیه تهرانی هنرمندی این نقش را به عهده دارد دلش پیش او گیر کرده بالاخره زیبا را به شرکت خانوادگی صبوری رسانده و به عنوان راننده رسمی شرکت بهانه بهتر و بیشتری برای دیدن زیبا دارد. زیبایی که شاید مرز بین زندگی بی‌بند و بار سابق آرمان با تلاشش برای یک زندگی باشد و اخلاق مردونه و دور از عشوه زیبا برایش از همه جذاب تر است.
سارا دختر دایی آرمان که نقش دست راست فرید در شرکت و بیزینس خانوادگی صبوری را دارد با زیبا ملاقات کرده و زیبا را برای شغل رانندگی این شرکت تایید می‌کند و طبق برنامه آرمان، زیبا ازین به بعد در این شرکت مشغول به کار می‌شود.

قسمت 7 سریال هم گناه

فریبرز هم با بازی پرویز پرستویی بالاخره کار خودش را می‌کند و پیمان را به خانه خود می‌برد. وقتی همه از کله شقی و یک کلام بودن فریبرز صحبت می‌کنند باید انتظار این کار را از فریبرز داشت.

قرار عاشقانه فرهاد و هدیه

میرسیم به جذاب ترین بخش قسمت ۷ سریال هم گناه؛ ملاقات هدیه با فرهاد بعد از خواستگاری فرهاد. هدیه که از ابتدا مشخص بود به فرهاد علاقه‌مند است با اطلاع ازین اتفاق قند در دلش آب شده و برای دیدنش لحظه شماری می‌کند. و چقدر زیبا بازی می‌کند ساقی حاجی‌پور در نقش یک دختر ۱۹ ساله که از شر ازدواج با یک مرد ۵۰ ساله خلاص شده و دنیایش زیبا تر از همیشه شده، دختری که از زندگی فقط بدبختی ها و استرس را چشیده.
بعد از سالها در بهزیستی زندگی کردن و خواستگاری یک مرد ۵۰ ساله که به دلیل بدهی ۱۰ میلیونی عمویش به این مرد دیگر با سیاه بختی فاصله‌ای نداشت، خواستگاری فرهاد حتی به صورت سوری و حس حمایتی که از او می‌گیرد برایش یک دنیا ارزش دارد. حتی با اصرار فرهاد به این موضوع و تکرار و تاکید راجع به سوری بودن این ازدواج هم هدیه هنوز سرشار از ذوق و شادی است.

هیچکس صادق نیست

مهدی پاکدل

درقسمت قبل نیکی با دیدن پرویز و پیمان پا به فرار از بیمارستان می‌گذارد اما حالا مشخص می‌شود که او از دیدار با پیمان فراری است و با تلاش خودش و دوستش از یک شب دیگر با خانواده صبوری قسر در می‌رود و حالا کی گذر پوست به دباغ خونه برسد خدا می‎‌داند. حال ارتباط فامیلی با او دارد یا این ترس نشانی از یک رابطه عاشقانه قدیمی دارد، هنوز معلوم نیست.
اوج تنش در قسمت هفتم سریال هم گناه به درگیری سارا و نامزدش تعلق دارد. جایی که سارا بعد از چند روز تعقیب نامزدش، راز زندگی او را در پیکر یک فرزند پنهانی کشف می‌کند. حالا به جایی رسیده که دیگر نمی‌تواند ظاهر خود را حفظ کند و همه می‌دانند مشکلی در درون خودش دارد. بالاخره سارا این راز را به روی نامزدش آورده و حامد هم ضربه شدیدتری به سارا وارد می‌کند؛ اینکه فرید از این موضوع خبر داشته!
می‌توانید قسمت هفتم سریال هم‌ گناه را از سایت نماوا تماشا و دانلود کنید.

کپی برداری و نقل این مطلب به هر شکل از جمله برای همه نشریه‌ها، وبلاگ‌ها و سایت های اینترنتی بدون ذکر دقیق کلمات “منبع: بلاگ نماوا” ممنوع است و شامل پیگرد قضایی می شود.