ساخت فیلم Official Competition، با بازی ستاره‌های فیلم «درد و شکوه»، پنه‌لوپه کروز و آنتونیو باندراس، به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد.
فیلم‌برداری این ساخته جدید کارگردانان ٰآٰٰرژانتینی، ماریانو کوهن و گستون دوپرات (کارگردانان فیلم The Distinguished Citizen) در روز پنجشنبه در پی تعطیلی مدارس و محدودیت تجمع‌های اجتماعی در اسپانیا متوقف شد.
در Official Competition، کروز در نقش کارگردانی بازی می‌کند که تاجر میلیاردی او را برای ساخت نسخه جدیدی از فیلمی کلاسیک و با بازی بازیگر محبوبش، فلیکس ریورو (با بازی باندراس) استخدام کرده است.
کمپانی‌های پروتاگونیست پیکچرز، سی‌ای‌ای مدیا فایننس و پارادایم مسئول فروش جهانی Official Competition هستند.
فیلم‌برداری این فیلم چند هفته پیش در مادرید آغاز شد و قرار بود تا اواسط ماه آوریل ادامه داشته باشد. به گفته تهیه‌کنندگان Official Competition، به محض بهتر شدن شرایط، فیلم‌برداری این فیلم ادامه پیدا خواهد کرد.

Official Competition به لیست فیلم‌های بسیاری پیوست که تولیدشان به دلیل شیوع این بیماری به تعویق افتاده است. از جمله ساخته جدید کمپانی مارول، «شانگ-چی» به کارگردانی دستین دنیل کرتون در استرالیا، «ماموریت غیرممکن ۷»‌ با بازی تام کروز که قرار بود که در ونیز ایتالیا فیلم‌برداری شود و ساخته بدون نام باز لورمن با بازی تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
این مطلب از نوشته اسکات روکسبروگ در سایت هالیوود ریپورتر گرفته شده است.