بیلبوردی که برای تبلیغ فیلم انیمیشن جدید او «کفش قرمز و هفت کوتوله» Red Shoes & the 7 Dwarfs عرضه‌شده است، تصویری از سفیدبرفی را ارائه کرده که دیگر “زیبا” به نظر نمی‌رسد.
کلویی گریس مورتس Chloë Grace Moretz بازیگر این انیمیشن پس از رونمایی از تبلیغات جدیدترین فیلمش که متهم به ترویج شرمساری از بدن هست عذرخواهی کرده است. این بازیگر ۲۰ ساله گفته که با تهیه‌کنندگان این فیلم درباره گزینه‌های تبلیغات و بازاریابی صحبت کرده و یکی از گزینه‌های تبلیغات شامل بیلبوردی که هفته گذشته در جشنواره فیلم کن ظاهر شد نیز بوده است.
این بیلبورد تبلیغاتی تصویر دختری قدبلند و لاغراندام با کفش‌های پاشنه‌بلند قرمز را در کنار نسخه دیگری از خودش که کفش‌های قرمزش را در دست گرفته و قدی کوتاه‌تر و کمی اضافه‌وزن دارد را نشان می‌دهد. شعارنوشته شده در کنار این عکس، سفیدبرفی را طوری معرفی می‌کند که دیگر زیبا به نظر نمی‌آید.کاربران شبکه‌های اجتماعی این آگهی را به‌شدت نقد کردند که باعث شد مورتس درباره این مسئله عذرخواهی کند و ضمن طرفداری از مضمون اثر، توضیح دهد که برخلاف چیزی که در بیلبورد به چشم می‌آید، داستان فیلم پیامی قوی برای دختران جوان دارد.
Locus Creative Studios شرکت فیلم‌سازی کره‌ای این انیمیشن هنوز توضیحی درباره این موضوع ارائه نداده است.

به این مطلب امتیاز دهید
این پست را به اشتراک بگذارید