به دلیل شیوع ویروس کرونا و شروع قرنطینه خانگی، مت ریوز کارگردان مدتی در ساخت بتمن The Batman توقف ایجاد کرد، اما حالا علاوه بر ساخت این پروژه، سریال اسپین‌آف جدیدی در دنیای بتمن را برای شبکه اچ‌بی‌او مکس در دست ساخت خواهد داشت.
قرار است ترنس وینتر سازنده امپراتوری بوردواک Boardwalk Empire روی ساخت این سریال که احتمالا تولید آن پیش از اکران بتمن The Batman با بازی رابرت پتینسون به پایان می‌رسد، نظارت داشته باشد. این اسپین‌آف زوایای تاریک‌تری از شهر گاتهام را کشف و بررسی خواهد کرد.
ایده اصلی این سریال درباره فساد پلیس در شهر محل زندگی بروس وین است، اما داستان‌ها و شخصیت‌های جدیدی نیز به سریال اضافه خواهد شد. وینتر پیش از ساخت امپراتوری بوردواک Boardwalk Empire، در ساخت سوپرانوز The Sopranos نیز همکاری داشته که احتمالا چاشنی جدیدی به این سریال اضافه خواهد کرد. ریوز در بیانه‌ای گفت: «این یک فرصت فوق‌العاده است که نه تنها جهان‌بینی دنیایی که در حال ساخت آن هستم را گسترش می‌دهد، بلکه به کشف عمیق‌تر و جزئيات بیشتری که تنها یک قالب قدیمی قادر به تحمل آن است، کمک خواهد کرد. کار کردن با وینتر با استعداد که  با قدرت و بینش بالایی از دنیای جرم‌وجنایت و فساد نوشته یک رویای مطلق است».
اکران بتمن The Batman برای ۱ اکتبر ۲۰۲۱ برنامه‌ریزی شده است. احتمالا زمان پخش سریال هم‌زمان و یا کمی بعد از اکران فیلم خواهد بود. 

این مقاله برگرفته از نوشته جیمز وایت در سایت empireonline.com است.