آری استر این روزها حسابی بر سر زبان‌هاست و دو فیلم اول او، موروثی و میدسامر به فیلم‌های محبوب مخاطبان تبدیل شده‌اند. با اینکه هنوز از جزییات فیلم بعدی‌ او اطلاعاتی در دست نیست، اما به گفته‌ی خود استر این فیلم یک کمدی کابوس چهار ساعته خواهد بود. استر اخیرا اولین نسخه‌ی فیلم‌نامه‌ای این فیلم را تمام کرده است و در این باره گفته است:” تنها چیزی که در حال حاضر می‌دانم این است که این فیلم چهار ساعت طول خواهد کشید.” استر توسط A24 و با فیلم های کوتاهش The Strange Thing About the Johnsons و Munchausen کشف شد و از آن زمان در پروژه‌هایش از نظر خلاقیت آزادی عمل زیادی داشته است. به همین دلیل در ساخت پروژه‌ای طولانی به مشکلی بر نخواهد خورد. پس از اکران در سوم جولای تابستان ۲۰۱۹، یک نسخه‌ی مخصوص کارگردان تقریبا سه ساعته از میدسامر نیز منتشر شد.
المان‌‌های کمدی ترسناک در آن فیلم نیز دیده می‌شود، المان‌هایی که به انتخاب عنوان کمدی کابوس برای فیلم‌های این کارگردان کمک زیادی کرده است. موروثی تمرکز کمتری بر روی طنز داشت و بیشتر به خلق فضایی ترسناک پرداخت. این فیلم بعد از نمایش در جشنواره ساندنس سال ۲۰۱۸ آری استر را حسابی بر سر زبان‌ها انداخت.
کمپانی تولیدی استر، Square Peg، با سی‌جی اینترتینمنت برای ساخت بازتولید انگلیسی زبان فیلم Save the Green Planet! همکاری خواهند داشت. داستان این فیلم درباره‌ی بیگانه‌ای است که در میان انسان‌ها زندگی می‌کند و المان‌های فیلم‌های علمی-تخیلی را با آثار آخرالزمانی ترکیب می‌کند. Save the Green Planet! در مراحل پیش تولید است و اولین فیلم استر به عنوان یک تهیه‌کننده خواهد بود.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ای از رایان لاتانزیو در وبسایت indiewire است.