با این که مراسم جشنواره فیلم کن امسال برگزار نخواهد شد، اما هیئت فرانسوی این جشنواره از نامزد‌های رسمی امسال رونمایی کردند. از میان آن‌ها می‌توان به تازه‌ترین ساخته‌ی کارگردان دانمارکی توماس وینتربرگ که نام انگلیسی آن Another Round است، اشاره کرد. این فیلم کمدی که در آن مدس میکلسن، توماس بو لارسن، لارس رنتی و مگنس میلنگ به ایفای نقش پرداخته‌اند، به قلم وینتربرگ و کارگردان/نویسنده‌ی ربودن A Hijacking، توبیاس لیندهولم، نوشته شده است. اولین آنونس این فیلم را همین حالا تماشا کنید.
داستان این فیلم بر روی چهار دوست صمیمی که همه‌ی آن‌ها معلم دبیرستان هستند، تمرکز کرده است. این چهار دوست تصمیم می‌گیرند یک ایده‌ی خاص را امتحان کنند. ایده این است که اگر هر روز مقدار کمی الکل مصرف کنند، کیفیت زندگی‌شان بهتر خواهد شد. بر اساس آنونس این فیلم به نظر می‌رسد خیلی زود اوضاع از دست این چهار دوست خارج می‌شود.
Another Round اولین فیلم وینتربرگ بعد از The Command سال ۲۰۱۸اش است. میکلسن با بازی در فیلم سال ۲۰۱۲ وینتربرگ، شکار The Hunt توانست جایزه‌ی بهترین بازیگر مرد را از جشنواره فیلم کن سال ۲۰۱۲ از آن خود کند. این فیلم نامزد اسکار بهترین فیلم خارجی آن سال نیز شد.
جشنواره فیلم کن با این هدف از نامزدهای امسال خود رونمایی کرده است که این فیلم‌ها در جشنواره فیلم پاییزه بتوانند به رقابت بپردازند، البته این موضوع منوط به این است که این جشنواره در نهایت برگزار شود.
این مطلب برگرفته از نوشته‌ای از رایان لاتانزیو در وبسایت indiewire است.