نماوا با یک پیشنهاد استثنایی، اشتراک این سرویس را با قیمتی باورنکردنی از ۱۶ تا ۳۱ فروردین ۹۹ به علاقه‌مندان فیلم و سریال ارایه می‌کند.
در خانه ماندن و قرنطینه با روحیه خانواده‌های ایرانی به‌خصوص کودکان سازگار نیست. ما ایرانی‌ها به طور معمول افرادی شاد، و اهل معاشرت و سفر هستیم به همین خاطر در خانه ماندن و قرنطینه کمی سخت به نظر می‌رسد. اما می‌توان این قرنطینه اجباری به دلیل شیوع کرونا و برای حفظ سلامتی را با انجام امورات سرگرم‌کننده به‌روزهایی بهتر و جذاب‌تر با قیمتی مقرون به صرفه تبدیل شود.
نماوا این امکان را برای همه‌ی سلیقه‌ها و گروه‌های سنی و با طبقه‌بندی‌های قابل جست‌وجو، فراهم کرده است و به ویژه برای خانواده‌هایی که دغدغه‌ای برای سرگرمی‌های مفید کودکان خود دارند، محیطی امن، جذاب و سرگرم‌کننده به وجود آورده است.
مشتریان جدید نماوا می‌توانند اشتراک ۳ ماهه نماوا را با ارائه کد تخفیف Namava60 با ۶۰٪ تخفیف تنها به قیمت ۳۰٬۰۰۰ تومان تهیه کنند و مشتریان فعلی نماوا می‌توانند با ارائه کد تخفیف Namava40 از ۴۰٪ تخفیف برای تمدید اشتراک سه ماهه نماوا بهره‌مند شوند و این اشتراک را تنها با پرداخت ۴۵٬۰۰۰ تومان تمدید کنند.
در سایه‌‌ امن خانه بمانید و بی‌دغدغه فیلم‌ها و سریال‌های جذاب نماوا را دنبال کنید.