پرستار اسکاتلندی دوست‌داشتنی راهی برادوی می‌شود. پس از فروش بی‌سابقه موزیکال خانم داوت‌فایر در خیابان پنجم سیاتل با بیش از ۴.۷ میلیون دلار در ۴۲ اجرا، این تئاتر در خیابان راه سفید بزرگ به روی صحنه خواهد رفت.  
راب مک‌کلور نقش دانیل هیلارد را بازی خواهد کرد. دانیل بازیگر است و پس از طلاق، با ظاهری زنانه  به عنوان پرستار وارد خانهٔ همسر سابقش می‌شود تا بیشتر با بچه‌هایش وقت بگذارند. جن گامباتیز نقش میراندا هیلارد همسر سابق دانیل را بازی می‌کند. در نسخهٔ سینمایی خانم داوت‌فایر، رابین ویلیامز و سالی فیلد در دو نقش اصلی ظاهر شدند و دو جایزهٔ گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلم موزیکال یا کمدی به این فیلم رسید. 
مارک ایوانس، برد اسکار، آنالیز اسکارپیسی، جیک رایان فلین و اِیوری سل از جمله دیگر بازیگران این تئاتر هستند. جری زکس، برندهٔ جایزهٔ تونی (برای سلام، دالی! Hello, Dolly) کارگردان این نمایش است. 
فیلم‌هایی که به تئاترهای برادوی تبدیل می‌شوند یا بسیار موفق شده و یا نادیده گرفته می‌شوند. تئاتر موزیکال توتسی Tootsie بر پایهٔ فیلم محصول ۱۹۸۲، فروش زیادی نداشت. برعکس، موزیکال مولن روژ! Moulin Rouge با اقتباس از ساختهٔ باز لورمن در سال ۲۰۰۱، به نمایش موفقی تبدیل شد.
اجرای نمایش خانم داوت‌فایر از ۵ آوریل آغاز خواهد شد. 
این مقاله برگرفته از نوشته مکنزی نیکولز در سایت variety.com است.